Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, mestrados e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos. Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2018/2019. Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013. Dra. María Dorinda Mato Vázquez
Profesor contratado doutor (PC-DR)
Departamento Pedagoxía e Didáctica Área Didáctica da matemática Investigación Grupo de investigación Innovación no ensino das Ciencias e da Matemática Liñas de investigación Aínda non figuran no xestor curricular da UDC (SUXI). Contacto Directorio da UDC Docencia
Docencia impartida
Materia e estudos en que se imparte Carácter Horas totais Educación Matemática Obrigatorio 84 Matemáticas na Vida Optativo 62,5 Prácticas Externas (Prácticum) Obrigatorio 2 Prácticum II Obrigatorio 11 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 30 Traballo fin de máster (TFM) Obrigatorio 16
Materia e estudos en que se imparte Carácter Horas totais Deseño de proxectos interdisciplinares Obrigatorio 10,5 Educación Matemática Obrigatorio 84 Investigación e innovación en didáctica da matemática Optativo 12 Matemáticas na Vida Optativo 47 Prácticum II Obrigatorio 21 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 30
Materia e estudos en que se imparte Carácter Horas totais Deseño de proxectos interdisciplinares Obrigatorio 15 Educación Matemática Obrigatorio 151 Investigación e innovación en didáctica da matemática Optativo 20 Matemáticas na Vida Optativo 32 Prácticum II Obrigatorio 21 Prácticum II Obrigatorio 12 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 24
Materia e estudos en que se imparte Carácter Horas totais Deseño de proxectos interdisciplinares Obrigatorio 4,2 Educación Matemática Obrigatorio 168 Investigación e innovación en didáctica da matemática Optativo 15 Matemáticas na Vida Optativo 64 Prácticum II Obrigatorio 12 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 24
Materia e estudos en que se imparte Carácter Horas totais Educación Matemática Obrigatorio 168 Matemáticas na Vida Optativo 48 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 15,7 Traballo fin de máster Obrigatorio 2,5
Materia e estudos en que se imparte Carácter Horas totais As actitudes na aprendizaxe de matemáticas Optativo 30 Educación Matemática Obrigatorio 168 Matemáticas na Vida Optativo 32 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 10 Facultade de Ciencias da Educación
Cuadrimestre Día Lugar Primeiro cuadrimestre luns
10:00 a 12:00 P0B15 Primeiro cuadrimestre martes
10:00 a 12:00 P0B15 Segundo cuadrimestre martes
11:00 a 13:00 P0B15 Segundo cuadrimestre xoves
10:30 a 12:30 Despacho P0B15 Traballos fin de grao e mestrado
A ensinanza- aprendizaxe das matemáticas no alumnado con TEA dende unha perspectiva docente. Análise da idoneidade didáctica dos procesos de ensinanza-aprendizaxe das matemáticas na Educación Infantil. Análise de experiencias cos bloques lóxicos de Dienes en Educación Infantil Análise do espazo de aprendizaxe e a súa relación co rendemento matemático As crenzas cara as Matemáticas do profesorado do 2º ciclo de Educación Infantil e o seu ensino-aprendizaxe As matemáticas a través das TIC en Educación Infantil As matemáticas a través do conto. Deseño dunha programación para nenos e nenas en Educación Física.
Análise do traballo interdisciplinario entre as matemáticas e a arte As matemáticas na cidade As Matemáticas no Nadal Ensino e aprendizaxe das matemáticas en Educación Infantil a través de distintas metodoloxías didácticas Experimentación e manipulación: Análise do método do Cálculo Abierto Basado en Números (ABN) en Educación Infantil. Exploración das actitudes e da ansiedade cara ás matemáticas no profesorado de Educación Infantil Un estudo das dificultades na aprendizaxe da xeometría no alumnado de 6º de Educación Primaria
A cesta da compra: unha proposta para a ensinanza - aprendizaxe das matemáticas en Educación Infantil As atitudes dos estudantes de grao de Inxeniería Informática e Educación Infantil cara as matemáticas. As matemáticas e a educación para a saúde As matemáticas no Bosque Animado Traballando as matemáticas a través das profesións
A aprendizaxe das matemáticas nunha aula de Educación Infantil. Comparativa de dúas metodoloxías de traballo. A PEDAGOXÍA HOSPITALARIA: UNHA PROPOSTA DIDÁCTICA PARA TRABALLAR AS MATEMÁTICAS EN EDUCACIÓN INFANTIL ANÁLISE DA METODOLOXÍA EMPREGADA NO ENSINO-APRENDIZAXE DA MATEMÁTICA NUNHA AULA DE EDUCACIÓN INFANTIL. As matemáticas e a música dende unha perspectiva interdisciplinar
A xeometría en educación Infantil. Análise Comparativa entre Dous Enfoques Metodolóxicos do Ensino Aprendizaxe na Educación Infantil. Análise da Creatividade no Ensino-Aprendizaxe do 2º Ciclo de Educación Infantil Intelixencias Múltiples e Matemáticas: Análise da Idoneidade Didáctica de Estusiasmat en Educación Infantil Resultados de investigación
Ver na web da UDC