Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, mestrados e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos. Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2018/2019. Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013. Pablo Cano López
Profesor contratado interino de sustitución (INT-SU)
Departamento Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación Área Didáctica da lingua e a literatura Contacto Directorio da UDC Docencia
Docencia impartida
Materia e estudos en que se imparte Carácter Horas totais Didáctica da Lingua Castelá Obrigatorio 168 Fundamentos metodolóxicos e profesionais do ensino das linguas e literaturas galega e castelá en educación secundaria Obrigatorio 14 Lingua Castelá e a súa Didáctica Obrigatorio 84 Practicum Obrigatorio 0 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 6 Traballo fin de Máster Obrigatorio 36
Materia e estudos en que se imparte Carácter Horas totais Didáctica da Lingua Castelá Obrigatorio 168 Fundamentos metodolóxicos e profesionais do ensino das linguas e literaturas galega e castelá en educación secundaria Obrigatorio 14 Lingua Castelá e a súa Didáctica Obrigatorio 84 Practicum Obrigatorio 6 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 36 Traballo fin de Máster Obrigatorio 12
Materia e estudos en que se imparte Carácter Horas totais Didáctica da Lingua Castelá Obrigatorio 168 Fundamentos metodolóxicos e profesionais do ensino das linguas e literaturas galega e castelá en educación secundaria Obrigatorio 14 Lingua Castelá e a súa Didáctica Obrigatorio 84 Practicum Obrigatorio 4 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 24 Traballo fin de Máster Obrigatorio 12
Materia e estudos en que se imparte Carácter Horas totais A interdisciplinariedade en contexto Obrigatorio 6,4 Didáctica da Lingua Castelá Obrigatorio 168 Fundamentos metodolóxicos e profesionais do ensino das linguas e literaturas galega e castelá en educación secundaria Obrigatorio 14 Lingua Castelá e a súa Didáctica Obrigatorio 66 Practicum Obrigatorio 4 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 24 Traballo fin de Máster Obrigatorio 18
Materia e estudos en que se imparte Carácter Horas totais Didáctica da Lingua Castelá Obrigatorio 168 Fundamentos metodolóxicos e profesionais do ensino das linguas e literaturas galega e castelá en educación secundaria Obrigatorio 14 Lingua Castelá e a súa Didáctica Obrigatorio 60 Practicum Obrigatorio 4 Prácticum II Obrigatorio 24 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 14,7 Traballo fin de Máster Obrigatorio 6,7
Materia e estudos en que se imparte Carácter Horas totais Didáctica da Lingua Castelá Obrigatorio 168 Fundamentos metodolóxicos e profesionais do ensino das linguas e literaturas galega e castelá en educación secundaria Obrigatorio 14 Lingua Castelá e a súa Didáctica Obrigatorio 66 Prácticum II Obrigatorio 25 Prácticum II Obrigatorio 9 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 10 Facultade de Ciencias da Educación
Cuadrimestre Día Lugar Primeiro cuadrimestre mércores
09:30 a 13:30 Despacho P1A3 Segundo cuadrimestre martes
16:00 a 20:00 Despacho P1A3 Traballos fin de grao e mestrado
A educación literaria nos libros de texto de Lingua Castelá na Educación Primaria. A Lectoescritura nas aulas de Educación Infantil: aproximación ao caso do CEIP Heroínas de Sálvora A revitalización de El Quijote na aula de sencundaria. Unha proposta didáctica. Análises dos signos de puntuación nas producións escritas do alumnado de segundo de educación primaria á luz do seu tratamento nos materiais didácticos actuais. Costa do solpor: proposta literaria para Educación Primaria. Lectoescritura: Aproximación ao método global a través da figura de Ana Rubiés. O enunciado e a oración. Proposta didáctica Proposta Didáctica de Literatura Hispanoamericana da primeira metade do século XX: poesía, novela e o conto hispanoamericano. O Realismo Máxico.
«A argumentación en tódolos escenarios». Proposta didáctica para 4º de ESO A literatura española de posguerra: unidade didáctica para 4º da ESO A situación do galego na escola. Estudo cuantitativo e proposta didáctica. A Xeración do 27 ou A idade de prata da literatura española. Proposta didáctica Introducción aos xéneros literarios: interpretar o texto, en contacto coa literatura Proposta didáctica de lingua castelá e literatura para 3º ESO: os complementos do verbo Teatro na clase.
A didáctica da lectoescritura nos estudos de Maxisterio segundo o testemuño de cinco profesionais en activo: Un estudo de casos con orientación histórica (1970-1990). A lectura a través de pista visual ¿Primeira etapa do proceso de aprendizaxe da lectura? A novidade do antigo: análise comparativo de dúas proposta de corte “global” (1938,1997) para o ensino da linguaxe escrita. A oportunidade da alfabetización temperá na escola dunha sociedade letrada Contribución ao estudo da formación alfabetizadora do maxisterio español na segunda metade do século XX. 'Manzanas Rojas', unha UD de teatro para 1º de ESO Notas para unha historia dos materiais didácticos para o ensino da lectoescritura na España do século XX. Xogos de aula: a novela do século XVI (Unidade Didáctica)
Aproximación á historia do ensino da linguaxe escrita en Educación Infantil: os materiais didácticos e a súa evolución. Contribución a unha historia da ensinanza da linguaxe escrita na España contemporánea: análise de materiais didácticos en uso durante os anos do tardofranquismo. CONTRIBUCIÓN AO ANÁLISE DOS MATERIAIS DIDÁCTICOS ACTUAIS PARA A ENSINANZA DA LECTOESCRITURA NA EDUCACIÓN INFANTIL O conto, un xénero digno O teatro no Século de Oro: Lope de Vega Observacións sobre a evolución dos materiais didácticos usados no proceso de alfabetización
Achegas á Historia dos Materiais Didácticos para o Ensino da Lectoescritura. (1970-2014) O comentario de texto como ferramenta para o desenvolvemento de cidadáns críticos e reflexivos O discurso pedagóxico da lectura e a escritura ao longo dos últimos 50 anos. O Teatro do Século de Ouro: Lope de Vega O teatro. Arriba o pano! Pasado, presente e futuro do ensino da lectoescritura en Educación Infantil. Un estudo de caso único. Primeiras letras Exploracións sobre a evolución dos materiais didácticos ao longo dos últimos 40 anos. Resultados de investigación
Ver na web da UDC