A A

Docente

Dr. Eduardo Rafael Rodríguez Machado  

Profesor asociado tipo 3 (ASOC-3)

Departamento Pedagoxía e Didáctica
Área Didáctica e organización escolar
Investigación  Grupo de investigación Equipo de Investigación Educativa
Liñas de investigación Atención a la diversidad Tecnologías de la Educación
Palabras chave diversidad, TIC, educación,
Contacto Directorio da UDC
Orcid id0000-0003-2870-8396


Docencia

Docencia impartida

Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, mestrados e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.

Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Bases Didácticas da Educación Especial Inclusiva 31,5
Innovación docente
Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Formación Profesional (Sector Servizos).
28
Practicum I 6
Practicum II 20
Practicum II 19
Practicum II 9
Practicum II 11
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Atención á Diversidade: Aspectos Didácticos e Organizativos
Grao en Educación Primaria
16
Bases Didácticas da Educación Especial Inclusiva
Grao en Educación Infantil
32
Practicum I
Grao en Logopedia
6
Practicum II
Grao en Educación Infantil
20
Practicum II
Grao en Educación Primaria
9
Practicum II
Grao en Logopedia
11
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Educación física, educación para a saúde e calidade de vida
Mestrado Universitario en Innovación, Orientación e Avaliación Educativa
30
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
6
Xogos Motores
Grao en Educación Infantil
32

Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2017/2018.

Facultade de Ciencias da Educación

Cuadrimestre Día Lugar
Primeiro cuadrimestre venres
16:00 a 20:00
Despacho -3.1.
Segundo cuadrimestre venres
16:00 a 20:00
Despacho -3.1.

Traballos fin de grao e mestrado

Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.

Caso clínico de Afasia tras un episodio traumático
Coordinación interdisciplinar en atención temperá. Estudo de caso.
Diagnóstico e intervención dun caso de Trastorno Específico da Linguaxe
Trastorno específico da linguaxe: estudo dun caso
Buscando polo Mundo.
Importancia outorgada á psicomotricidade por docentes de centros de Educación Infantil da Coruña. Un estudo descritivo transversal.


Resultados de investigación


Ver na web da UDC