Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, mestrados e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos. Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2018/2019. Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013. Dr. Juan Carlos Fernández Méndez
Profesor asociado de sustitución (ASO-SU)
Departamento Psicoloxía Área Personalidade, avaliación e tratamento psicolóxicos Investigación Grupo de investigación Grupo de investigación en psicoloxía do desenvolvemento e da aprendizaxe escolar Liñas de investigación Aínda non figuran no xestor curricular da UDC (SUXI). Contacto Directorio da UDC Docencia
Docencia impartida
Materia e estudos en que se imparte Carácter Horas totais Áreas de intervención en psicoloxía clínica da saúde II Obrigatorio 21 Fundamentos de Avaliación e Diagnóstico Obrigatorio 4 Prácticas Externas (Practicum) Obrigatorio 1 Prácticum II Obrigatorio 21 Psicopatoloxía infanto-xuvenil Obrigatorio 21 Traballo de Fin de Máster Obrigatorio 6 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 24 Traballo Fin de Máster Obrigatorio 8 Traballo Fin de Máster Obrigatorio 6
Materia e estudos en que se imparte Carácter Horas totais Prácticas Externas (Practicum) Obrigatorio 1 Prácticum II Obrigatorio 21 Psicopatoloxía da Linguaxe e Trastornos no Desenvolvemento da Linguaxe e a Comunicación Obrigatorio 30 Psicopatoloxía infanto-xuvenil Obrigatorio 21 Traballo de Fin de Máster Obrigatorio 6 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 24 Traballo fin de Máster Obrigatorio 6 Traballo Fin de Máster Obrigatorio 16 Traballo Fin de Máster Obrigatorio 6
Materia e estudos en que se imparte Carácter Horas totais Áreas de intervención en psicoloxía clínica da saúde II Obrigatorio 21 Prácticas Externas (Practicum) Obrigatorio 1 Prácticas Externas (Prácticum) Obrigatorio 5 Prácticum II Obrigatorio 6 Psicoloxía Clínica Obrigatorio 7,5 Psicopatoloxía da Linguaxe e Trastornos no Desenvolvemento da Linguaxe e a Comunicación Obrigatorio 50 Psicopatoloxía infanto-xuvenil Obrigatorio 30 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 24 Traballo Fin de Máster Obrigatorio 24 Traballo Fin de Máster Obrigatorio 6
Materia e estudos en que se imparte Carácter Horas totais Áreas de intervención en psicoloxía clínica da saúde II Obrigatorio 18 Psicoloxía clínica da saúde Obrigatorio 30 Psicopatoloxía da Linguaxe e Trastornos no Desenvolvemento da Linguaxe e a Comunicación Obrigatorio 50 Psicopatoloxía infanto-xuvenil Obrigatorio 30 Traballo de Fin de Máster Obrigatorio 6 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 24 Traballo fin de Máster Obrigatorio 0 Traballo Fin de Máster Obrigatorio 16
Materia e estudos en que se imparte Carácter Horas totais Psicoloxía clínica da saúde Obrigatorio 30 Psicopatoloxía da Linguaxe e Trastornos no Desenvolvemento da Linguaxe e a Comunicación Optativo 50 Psicopatoloxía infanto-xuvenil Obrigatorio 25 Traballo de Fin de Máster Obrigatorio 8,3 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 22,7 Traballo Fin de Máster Obrigatorio 13,3
Materia e estudos en que se imparte Carácter Horas totais Áreas de intervención en psicoloxía clínica da saúde II Obrigatorio 5 Fundamentos de Avaliación e Diagnóstico Obrigatorio 42,69 Psicoloxía clínica da saúde Obrigatorio 30 Psicopatoloxía da Linguaxe e Trastornos no Desenvolvemento da Linguaxe e a Comunicación Optativo 50 Traballo de Fin de Máster Obrigatorio 3,3 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 6 Traballo Fin de Máster Obrigatorio 13,3 Facultade de Ciencias da Educación
Cuadrimestre Día Lugar Primeiro cuadrimestre xoves
11:00 a 13:30 P1B9 Primeiro cuadrimestre venres
11:00 a 13:30 P1B9 Traballos fin de grao e mestrado
Eficacia de un programa de mindfulness no tratamento dos tics vocálicos no caso de síndrome de Tourette. Eficacia dunha intervención temperá na deglución nun síndrome cromosómico individual 8p: estudo de caso Evaluación e intervención logopédica nun paciente diagnosticado con TDAH: estudio de caso Intervención nas habilidades articulatorias na Apraxia da Fala: Estudo de caso Relacións entre o funcionamento executivo, teoría da mente e trastorno do espectro autista. Unha análise bibliográfica. Repercusión da actividade física sobre o Trastorno por Déficit de Atención e Hiperactividade (TDAH): un estudo exploratorio.
Adestramento da Intelixencia Emocional en nenos con TDAH Avaliación e intervención nun trastorno de lectoescritura: estudo de caso Dificultades na lecto-escritura nun caso de TDAH Eficacia dunha intervención centrada nas habilidades pragmáticas no Síndrome de Asperger: estudo de caso Implementación dun programa de técnicas de estudo nun alumno con TDAH. Recoñecemento e expresión emocional no síndrome de down: estudo de caso
Abordaxe logopédico nun caso de disartria e disfemia neuroxénica Avaliación e intervención logopédica nas secuelas da meninxite bacteriana: estudo de caso Eficacia da intervención logopédica sobre o perfil lingüístico nun paciente con Trastorno da Linguaxe Eficacia dun programa de atención plena no desenvolvemento das funcións executivas en adolescentes con trastorno de déficit de atención e hiperactividade Evaluación e intervención en teoría da Mente en persoas con Síndrome de Down: estudo de caso. Programa de acción tutorial sobre a detección de TCA en alumnado de ESO Relación entre competencias mentalistas e intelixencia xeral en persoas con Trastorno por déficit de atención e hiperacctividade. Síndrome do profesional queimado, satisfacción laboral e estratexias de afrontamento en profesionais da logopedia: un estudio transversal.
Adestramento en funcions executivas nunha persoa diagnosticada de autismo: estudo de caso. Adestramento en Teoría da Mente en persoas con Síndrome de Down: un estudo exploratorio Adestramento en teoría da mente: un estudo de caso nunha persona con síndrome de Down Avaliación e intervención logopédica nun caso de parálise cerebral Eficacia dun sistema alternativo de comunicación na PC: estudo dun caso único Estudo Transversal sobre a relación entre competencias mentalistas e intelixencia xeral en alumnos de educación infantil e primaria Intervención logopédica sobre a comprensión lectora nunha adolescente con síndrome de Down. Teoría da Mente en persoas con Síndrome de Asperger: estudo de caso.
Avaliación da linguaxe nun caso de Síndrome de Joubert. Estudo da Teoría da Mente en persoas con Síndrome de Down. Proposta dun programa de intervención de Atención Temperá en nenos do Primeiro Ciclo de Educación Infantil con Trastornos do Espectro Autista Tablets como sistema alternativo/aumentativo de comunicación en nenos con trastorno do espectro autista (TEA) Teoría da mente e trastorno do espectro autista: estudo de caso Resultados de investigación
Ver na web da UDC