Docente

Dra. Araceli Serantes Pazos  

Profesor contratado doutor (PC-DR)

Departamento Pedagoxía e Didáctica
Área Teoría e historia da educación
Investigación  Grupo de investigación Política Educativa, Historia e Sociedade
Liñas de investigación Aínda non figuran no xestor curricular da UDC (SUXI).
Contacto Directorio da UDC


Docencia

Docencia impartida

Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, mestrados e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.

Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Dimensión ética e procesos educativos na acción social 10
Educación Ambiental e Cultura da Sustentabilidade 75
Planificación estratéxica e cultura participativa 6
Traballo Fin de Grao 48
Traballo fin de máster (TFM) 6
Xestión e innovación das institucións socioeducativas 3
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Dimensión ética e procesos educativos na acción social
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
10
Educación Ambiental e Cultura da Sustentabilidade
Grao en Educación Social
105
Planificación estratéxica e cultura participativa
Máster Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativas
6
Prácticas Externas (Prácticum)
Máster Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativas
2
Prácticum I
Grao en Educación Social
7
Prácticum II
Grao en Educación Social
21
Teoría da Educación
Grao en Educación Social
105
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Social
24
Traballo fin de máster (TFM)
Máster Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativas
12
Xestión e innovación das institucións socioeducativas
Máster Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativas
3
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Dimensión ética e procesos educativos na acción social
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
19
Educación Ambiental e Cultura da Sustentabilidade
Grao en Educación Social
105
Planificación estratéxica e cultura participativa
Máster Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativas
9
Prácticas Externas (Prácticum)
Máster Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativas
1
Prácticum I
Grao en Educación Social
7
Prácticum II
Grao en Educación Social
21
Teoría da Educación
Grao en Educación Social
105
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Social
18
Xestión e innovación das institucións socioeducativas
Máster Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativas
7
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Educación Ambiental e Cultura da Sustentabilidade
Grao en Educación Social
105
Planificación estratéxica e cultura participativa
Máster Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativas
9
Prácticum I
Grao en Educación Social
15
Prácticum II
Grao en Educación Social
10
Teoría da Educación
Grao en Educación Social
105
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Social
18
Xestión e innovación das institucións socioeducativas
Máster Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativas
10,5
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Educación Ambiental e Cultura da Sustentabilidade
Grao en Educación Social
105
Planificación estratéxica e cultura participativa
Máster Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativas
8,5
Prácticum II
Grao en Educación Social
10
Teoría da Educación
Grao en Educación Social
105
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Social
10,3
Xestión e innovación das institucións socioeducativas
Máster Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativas
4,2
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Educación Ambiental e Cultura da Sustentabilidade
Grao en Educación Social
105
Prácticum I
Grao en Educación Social
10
Prácticum II
Grao en Educación Social
10
Teoría da Educación
Grao en Educación Social
105
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Social
8

Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2018/2019.

Facultade de Ciencias da Educación

Cuadrimestre Día Lugar
Primeiro cuadrimestre xoves
12:00 a 14:00
P0B13
Segunda oportunidade xoves
12:00 a 14:00
P0B13

Traballos fin de grao e mestrado

Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.

Consumamos valores. Proxecto educativo sobre consumo responsable e cultura da sustentabilidade. Dende e para unha UDC libre e ecolóxica.
Mariscando en San Simón: Mulleres mariscadoras e a historia dunha Illa.
O dereito ao asilo das persoas refuxiadas: unha perspectiva dende a Educación para o Desenvolvemento
Terapia Asistida con Animais: Proposta educativa nun Centro de Día
Voces das últimas que foron quedando. Un diálogo sobre o hábitat e o dereito ao rural: achegas á cosmovisión das mulleres indíxenas nicaragüenses e das mulleres rurais galegas.
Caracterización da Educación para o Desenvolvemento en Galicia: Estudo de Caso da Coordinadora Galega de ONGD para o Desenvolvemento
Diagnose e plan para a xestión da Oficina de Medio Ambiente da UDC: Manual para o persoal bolseiro.
Educación para o desenvolvemento: A Colonia Monterrey en Honduras
Educación Social e Educación Ambiental: Análise de propostas ambientais nas carreiras de montaña
El Molino de Guadalmesí: unha alternativa viable.
Hortos terapéuticos para persoas con diversidade funcional: un estudo de caso.
O papel do Educador/a Social nas bibliotecas escolares: un estudo de caso.
Os Beneficios da Terapia Asistida con Animais no Trastorno do Espectro Autista
Percorrido polas Granxas Escolas de Galicia
A orientación, un recurso para a educación ambiental: correr e pensar
Educación para o desenvolvemento e dereitos humanos: o conflito do Sáhara
Estudo de caso: A planificación estratéxica desde a dirección dunha ONG
Investigando en novas formas de liderado participativo nas Organizacións non Gubernamentais de Desenvolvemento.
Son D´Aldea. Experiencia de dinamización no medio rural galego.
Un espazo de aprendizaxe vivencial:investigación dunha experiencia na provincia da Coruña
A horticultura terapéutica como ferramenta para mellorar a calidade de vida das persoas maiores residentes nun centro residencial
As vilas escola como equipamento de educación ambiental
O parque Pasatempo como recurso didáctico para Educación Primaria: a Interpretación do Patrimonio como instrumento de comunicación.
As visitas guiadas no Aquarium Finisterrae: análisis do potencial educativo con distintos públicos.
Educación ambiental.
Sostenibilidade e consumo responsable na UDC: unha proposta educativa.


Resultados de investigación


Ver na web da UDC