A A

Docente

Dra. María Pilar Vieiro Iglesias  

Titular de universidade (TIT-UN)

Departamento Psicoloxía
Área Psicoloxía evolutiva e da educación
Investigación  Grupo de investigación Estratexias de Intervención na Linguaxe Oral e Escrita
Liñas de investigación TRASTORNOS DEL LENGUAJE ORAL Y ESCRITO COMPRENSIÓN LECTORA MEMORIA DE TRABAJO
Contacto Directorio da UDC


Docencia

Docencia impartida

Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, mestrados e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.

Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Intervención nas Alteracións da Aprendizaxe da Lecto-Escritura e Aportacións das TIC 7
Intervención psicopedagóxica nas dificultades de aprendizaxe 21
Prácticas Externas (Practicum) 2
Prácticas Externas (Prácticum) 5
Practicum I 18
Practicum II 35
Traballo Fin de Grao 8
Traballo Fin de Mestrado 24
Traballo Fin de Mestrado 6
Traballo Fin de Mestrado 12
Trastornos da Lectura, a Escritura e o Cálculo 9
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Intervención nas Alteracións da Aprendizaxe da Lecto-Escritura e Aportacións das TIC
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías
25
Intervención psicopedagóxica nas dificultades de aprendizaxe
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
30
Prácticas Externas (Practicum)
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
1
Practicum I
Grao en Logopedia
18
Practicum II
Grao en Logopedia
35
Traballo de Fin de Mestrado
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
6
Traballo Fin de Grao
Grao en Logopedia
8
Traballo fin de Mestrado
Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Orientación Educativa (Orientación Educativa).
6
Traballo Fin de Mestrado
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías
16
Traballo Fin de Mestrado
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
6
Trastornos da Lectura, a Escritura e o Cálculo
Grao en Logopedia
18
Trastornos da linguaxe oral e escrita: lectura e comprensión
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
30
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Intervención nas Alteracións da Aprendizaxe da Lecto-Escritura e Aportacións das TIC
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías
25
Intervención psicopedagóxica nas dificultades de aprendizaxe
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
30
Practicum I
Grao en Logopedia
18
Practicum II
Grao en Logopedia
35
Traballo de Fin de Mestrado
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
12
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
12
Traballo Fin de Grao
Grao en Logopedia
0
Traballo fin de Mestrado
Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Orientación Educativa (Orientación Educativa).
0
Traballo Fin de Mestrado
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías
24
Trastornos da Lectura, a Escritura e o Cálculo
Grao en Logopedia
42
Trastornos da Linguaxe Oral e Escrita
Mestrado Universitario en Discapacidade e Dependencia
23
Trastornos da linguaxe oral e escrita: lectura e comprensión
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
30
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Intervención nas Alteracións da Aprendizaxe da Lecto-Escritura e Aportacións das TIC
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías
25
Intervención psicopedagóxica nas dificultades de aprendizaxe
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
30
Practicum I
Grao en Logopedia
18
Practicum II
Grao en Logopedia
35
Traballo de Fin de Mestrado
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
3,3
Traballo Fin de Grao
Grao en Logopedia
6
Traballo fin de mestrado
Mestrado Universitario en Intervención na Discapacidade e na Dependencia
3,3
Traballo Fin de Mestrado
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías
10
Trastornos da Lectura, a Escritura e o Cálculo
Grao en Logopedia
42
Trastornos da linguaxe oral e escrita
Mestrado Universitario en Intervención na Discapacidade e na Dependencia
45
Trastornos da linguaxe oral e escrita: lectura e comprensión
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
30
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Intervención nas Alteracións da Aprendizaxe da Lecto-Escritura e Aportacións das TIC
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías
25
Prácticum
Licenciatura en Psicopedagoxía
50
Practicum I
Grao en Logopedia
18
Practicum II
Grao en Logopedia
35
Psicopedagoxía da Lectura e Escritura
Licenciatura en Psicopedagoxía
40
Traballo Fin de Grao
Grao en Logopedia
6,6
Traballo fin de mestrado
Mestrado Universitario en Intervención na Discapacidade e na Dependencia
10
Traballo Fin de Mestrado
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías
3,3
Trastornos da linguaxe oral e escrita
Mestrado Universitario en Intervención na Discapacidade e na Dependencia
45
Trastornos da linguaxe oral e escrita: lectura e comprensión
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
30
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Intervención nas Alteracións da Aprendizaxe da Lecto-Escritura e Aportacións das TIC
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías
25
Prácticum
Licenciatura en Psicopedagoxía
70
Practicum II
Grao en Logopedia
35
Psicopedagoxía da Lectura e Escritura
Licenciatura en Psicopedagoxía
40
Trastornos da linguaxe oral e escrita
Mestrado Universitario en Intervención na Discapacidade e na Dependencia
45
Trastornos da linguaxe oral e escrita: lectura e comprensión
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
30

Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2017/2018.

Facultade de Ciencias da Educación

Cuadrimestre Día Lugar
Primeiro cuadrimestre martes
09:30 a 13:30
P2A7

Traballos fin de grao e mestrado

Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.

A lectura dos nenos e nenas con sindrome de down. Un estudo de casos
'Creación de materiais dirixidos a un alumno co Síndrome X Fráxil de Educación Secundaria usuario de Sistemas aumentativos de comunicación (SAC).'
Programa de acceso á lectura para alumnado con Síndrome de Down
Proposta de intervención familiar en menores con TDAH
Proposta de intervención logopédica nun caso de Discapacidade Intelectual
Proposta de mellora no acceso á lectura: Estudio de caso
Proposta de metoloxía docente para nenos con TDAH
Proposta para a intervención temperá en familias de nenos con Síndrome de Down
Proxecto de Intervención dun estudo de caso en comprensión lectora e ortográfica.
Desenvolvemento ea relación entre as habilidades de prelectura na Educación Infantil.
Intervención das dificultades na aprendizaxe da lectura: estudo de caso
Intervención en estratexias sintáctico/semánticas nun caso de déficit de atención por hipercatividade (TDAH)
Intervención nas dificultades da lectura: estudo de caso
Intervención no acceso á linguaxe escrita nun caso de discapacidade intelectual.
O envellecemento activo a través da práctica de variables influentes na reserva cognitiva
Trastorno Específico da Linguaxe (TEL) e dificultades en lectoescritura: Estudo de caso
Achegándonos á dislexia: Intervención nun estudo de caso
Análise cognitivo-lingüístico do proceso escritor en suxeitos con TEA
Competencia lectora vs. Comprensión lectora: análise de estratexias en alumnos de ESO
COMPETENCIA MATEMÁTICA E HABILIDADES DE LECTURA
Favorecen a comprensión lectora e o razoamento lóxico a competencia matemática?
Influencia da competencia lectora na resolución de problemas matemáticos
Intervención logopédica en estratexias de acceso ó linguaxe escrito: estudio de caso
Predictores cognitivo-emocionais dos niveis de comprension lectora na discapacidade cognitiva. Estudo de caso único.
Análise de estratexias sintáctico/semánticas en alumnos con TDAH
O papel das unidades léxicas e subléxicas no acceso á lectoescritura en Educación Infantil
Os déficits lingüísticos na Demencia de Alzheimer Inicial. Proposta dun proxecto de estimulación
Proposta de Modelo de Intervención para Pais e Mestres de Nenos/ás con Atraso da Linguaxe.
Proposta de modelo/guía para a familia de alumnos/as con dificultades no desenvolvemento da lectura
Relación entre habilidades de lectura de palabras e comprensión lectora: implicacións educativas


Resultados de investigación


Ver na web da UDC