Docente

Dra. Renee Depalma Úngaro  

Titular de universidade (TIT-UN)

Departamento Pedagoxía e Didáctica
Área Didáctica e organización escolar
Investigación  Investigador/a individual l (Coordinador/a)
Liñas de investigación Etnografía da educación, Análise de discurso crítica, Pedagoxía crí­tica
Palabras chave pedagoxía, crí­tica
Contacto Directorio da UDC
Orcid id0000-0001-7927-321X ResearcherIDC-2877-2015 Scopus15131320000


Docencia

Docencia impartida

Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, mestrados e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.

Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Educación Inclusiva e Multicultural 84
Integración e Convivencia Intercultural 31,5
Traballo Fin de Grao 15
Traballo Final de Máster (TFM) 8
Xénero e Sexualidade. Desafíos e Respostas 21
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Educación Inclusiva e Multicultural
Grao en Educación Infantil
84
Integración e Convivencia Intercultural
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
31,5
Investigación-Acción Participativa, Acción Comunitaria e Xestión das Organizacións Sociais
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
21
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
18
Xénero e Sexualidade. Desafíos e Respostas
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
21
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Educación Inclusiva e Multicultural
Grao en Educación Infantil
84
Integración e Convivencia Intercultural
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
31,5
Investigación-Acción Participativa, Acción Comunitaria e Xestión das Organizacións Sociais
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
21
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
24
Xénero e Sexualidade. Desafíos e Respostas
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
21
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Educación Inclusiva e Multicultural
Grao en Educación Infantil
84
Investigación-Acción Participativa, Acción Comunitaria e Xestión das Organizacións Sociais
Máster Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
66
Prácticas Externas (Prácticum)
Máster Universitario en Psicopedagoxía
1
Prácticum II
Grao en Educación Infantil
20
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
12
Traballo fin de máster
Máster Universitario en Migracións Internacionais: Investigación, Políticas Migratorias e Mediación Intercultural
8
Traballo fin de Máster
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Orientación Educativa (Orientación Educativa).
6
Traballo Fin de Máster
Máster Universitario en Psicopedagoxía
6
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Educación Inclusiva e Multicultural
Grao en Educación Infantil
168
Etnicidade e diversidade cultural nas sociedades de orixe e destino
Máster Universitario en Migracións Internacionais: Investigación, Políticas Migratorias e Mediación Intercultural
14
Prácticum I
Grao en Educación Infantil
20
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
0
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Social
12
Traballo fin de Máster
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Orientación Educativa (Orientación Educativa).
0
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Comunicación e interpretación intercultural
Máster Universitario en Migracións Internacionais: Investigación, Políticas Migratorias e Mediación Intercultural
11
Educación Inclusiva e Multicultural
Grao en Educación Infantil
168
Recursos Educativos para a Atención á Diversidade
Máster Universitario en Psicopedagoxía
10
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
15,7

Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2019/2020.

Facultade de Ciencias da Educación

Cuadrimestre Día Lugar
Primeiro cuadrimestre martes
12:00 a 15:00
P2A17
Primeiro cuadrimestre mércores
12:00 a 15:00
P2A17
Segundo cuadrimestre luns
12:00 a 15:00
P2A17
Segundo cuadrimestre mércores
12:00 a 15:00
P2A17

Traballos fin de grao e mestrado

Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.

A realidade trans*: unha escola para todas
Cara unha educación feminista: responder a perspectivas estereotipadas da infancia dende unha mirada coeducativa
EDUCANDO EN DIVERSIDADE: Unha proposta didáctica para achegar ao alumnado do segundo ciclo de Educación Infantil á construción dunha perspectiva crítica con respecto á heteronormatividade
Integración e socialización: unha ollada empírica basada na poboación magrebí do Concello de Negreira
Invisibilidade O papel da bisexualidade no activismo LGTB
Persoas trans * e sen fogar: reflexións da necesidade de acción social
Proxectos comunitarios con perspectiva intercultural: a experiencia de Agra Civis (A Coruña).
A perspectiva de xénero na aula infantil na lectura compartida do album ilustrado. Desenvolvemento dunha investigación acción participativa.
Despatoloxización trans, unha ollada dende os activismos
Ladybug: Análise documental sobre esta serie animada e as súas implicacións na aula de Educación Infantil
Por que os nenos e nenas dunha zona galegofalante falan castelán na aula?
A integración coa infancia e a familia migrante na escola. Unha análise dende as políticas de integración e educativas.
Dificultades engadidas das adopcións interraciais: un enfoque intercultural.
PEDAGOXÍA TRANS*GRESORA: achegas teóricas e propostas para unha pedagoxía con mirada queer
Pensando Queer: como traballar a diferenza a través de materiais educativos na aula de Educación Infantil.
As familias homoparentais na escola
Educación intercultural na educación infantil, especialmente con alumnado de orixe latinoamericano
Estereotipos de xénero e cultura popular infantil
Evolución da identidade de xénero en educación infantil e axentes que influén no proceso.
Todos somos Humanos ata...: A percepción dos nenos e das nenas do racismo e da cultura
A cultura xitana: políticas, prácticas e actitudes en ámbitos escolares.
O debate sobre o velo islámico. Incluíndo as voces de mulleres musulmanas
O sexismo nas películas de Disney: Análise e respostas educativas
Todos coa diversidade: unha visión a prol da participación e colaboración da comunidade educativa
Unha aproximación á organización do espazo e ás interaccións desenvoltas en centros infantis
Percepción social cara as persoas inmigrantes. Estratexias de intervención dende a Educación Social
Revisión das campañas a prol da normalización lingüistica do galego desenvolvidas en Galicia, dende 1984


Resultados de investigación


Ver na web da UDC