A A

Docente

Dra. Renee Depalma Úngaro  

Profesor contratado doutor (PC-DR)

Departamento Pedagoxía e Didáctica
Área Didáctica e organización escolar
Investigación  Grupo de investigación Grupo de Investigación en Innovacións Educativas
Liñas de investigación Pedagoxía crítica, Análise de discurso crítica (CDA), antropoloxía da educación
Contacto Directorio da UDC
Orcid id0000-0001-7927-321X ResearcherID15131320000 Scopus15131320000


Docencia

Docencia impartida

Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, mestrados e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.

Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Educación Inclusiva e Multicultural
Grao en Educación Infantil
84
Integración e convivencia intercultural
Mestrado Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
31,5
Investigación-acción participativa, acción comunitaria e xestión das organizacións sociais
Mestrado Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
21
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
24
Xénero e sexualidade. Desafíos e respostas
Mestrado Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
21
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Educación Inclusiva e Multicultural 84
Investigación-acción participativa, acción comunitaria e xestión das organizacións sociais 66
Prácticas Externas (Practicum) 1
Practicum II 20
Traballo Fin de Grao 12
Traballo fin de máster
Mestrado Universitario en Migracións Internacionais: Investigación, Políticas Migratorias e Mediación Intercultural
8
Traballo fin de Mestrado 6
Traballo Fin de Mestrado 6
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Educación Inclusiva e Multicultural
Grao en Educación Infantil
168
Etnicidade e diversidade cultural nas sociedades de orixe e destino
Mestrado Universitario en Migracións Internacionais: Investigación, Políticas Migratorias e Mediación Intercultural
14
Practicum I
Grao en Educación Infantil
20
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
0
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Social
12
Traballo fin de Mestrado
Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Orientación Educativa (Orientación Educativa).
0
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Comunicación e interpretación intercultural
Mestrado Universitario en Migracións Internacionais: Investigación, Políticas Migratorias e Mediación Intercultural
11
Educación Inclusiva e Multicultural
Grao en Educación Infantil
168
Recursos educativos para a atención á diversidade
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
10
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
15,7
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Comunicación e interpretación intercultural
Mestrado Universitario en Migracións Internacionais: Investigación, Políticas Migratorias e Mediación Intercultural
10
Educación Inclusiva e Multicultural
Grao en Educación Infantil
168
Practicum II
Grao en Educación Infantil
20
Practicum II
Grao en Educación Social
20
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Social
6
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Educación Inclusiva e Multicultural
Grao en Educación Infantil
168
Practicum I
Grao en Educación Infantil
22
Practicum II
Grao en Educación Social
25

Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2016/2017.

Facultade de Ciencias da Educación

Cuadrimestre Día Lugar
Primeiro cuadrimestre martes
09:00 a 12:00
P0B8
Primeiro cuadrimestre xoves
09:00 a 12:00
P0B8

Traballos fin de grao e mestrado

Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.

A integración coa infancia e a familia migrante na escola. Unha análise dende as políticas de integración e educativas.
Pensando Queer: como traballar a diferenza a través de materiais educativos na aula de Educación Infantil.
As familias homoparentais na escola
Educación intercultural na educación infantil, especialmente con alumnado de orixe latinoamericano
Estereotipos de xénero e cultura popular infantil
Evolución da identidade de xénero en educación infantil e axentes que influén no proceso.
Todos somos Humanos ata...: A percepción dos nenos e das nenas do racismo e da cultura
A cultura xitana: políticas, prácticas e actitudes en ámbitos escolares.
O debate sobre o velo islámico. Incluíndo as voces de mulleres musulmanas
O sexismo nas películas de Disney: Análise e respostas educativas
Todos coa diversidade: unha visión a prol da participación e colaboración da comunidade educativa
Unha aproximación á organización do espazo e ás interaccións desenvoltas en centros infantis
Percepción social cara as persoas inmigrantes. Estratexias de intervención dende a Educación Social
Revisión das campañas a prol da normalización lingüistica do galego desenvolvidas en Galicia, dende 1984


Resultados de investigación


Ver na web da UDC