Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, mestrados e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos. Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2018/2019. Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013. Dra. Nuria Rebollo Quintela
Profesor axudante doutor (AXU-DR)
Departamento Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación Área Métodos de investigación e diagnóstico en educación Investigación Grupo de investigación Grupo de Investigación en Avaliación e Calidade Educativa Liñas de investigación Políticas de empleo destinadas a colectivos en riesgo de exclusión social Evaluación de compentencias en el Espacio Europeo de Educación Superior Palabras chave Enseñanza Superior, métodos de enseñanza, métodos de evaluación, innovación pedagógica, evaluación de necesidades formativas Contacto Directorio da UDC Orcid id0000-0001-9026-0794 ResearcherIDH-8027-2015 Scopus55892987600 Docencia
Docencia impartida
Materia e estudos en que se imparte Carácter Horas totais Estudo de necesidades e avaliación de programas Obrigatorio 21 Función titorial e orientación académica Obrigatorio 42 Orientación e Titoría Formación básica 21 Orientación, Titoría e Calidade Formación básica 0 Prácticas Externas (Practicum) Obrigatorio 3 Prácticum II Obrigatorio 8 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 12 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 12 Traballo Fin de Máster Obrigatorio 6
Materia e estudos en que se imparte Carácter Horas totais Estudo de necesidades e avaliación de programas Obrigatorio 21 Orientación, Titoría e Calidade Formación básica 42 Prácticas Externas (Practicum) Obrigatorio 2 Prácticum I Obrigatorio 10 Prácticum II Obrigatorio 2 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 12 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 12 Traballo Fin de Máster Obrigatorio 12
Materia e estudos en que se imparte Carácter Horas totais Estudo de necesidades e avaliación de programas Obrigatorio 30 Métodos de Avaliación de Programas e Servizos Socioeducativos Obrigatorio 31,5 Orientación e Titoría Formación básica 84 Orientación, Titoría e Calidade Formación básica 84 Prácticum I Obrigatorio 6,5 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 12
Materia e estudos en que se imparte Carácter Horas totais Estudo de necesidades e avaliación de programas Obrigatorio 30 Investigación e Avaliación da Calidade de Proxectos Educativos Obrigatorio 97 Métodos de Avaliación de Programas e Servizos Socioeducativos Obrigatorio 42 Orientación, Titoría e Calidade Formación básica 63 Prácticum I Obrigatorio 8,5 Prácticum II Obrigatorio 10 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 0 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 0
Materia e estudos en que se imparte Carácter Horas totais Diagnóstico Pedagóxico Optativo 64 Investigación e Avaliación da Calidade de Proxectos Educativos Obrigatorio 63 Métodos de Avaliación de Programas e Servizos Socioeducativos Obrigatorio 32 Orientación e Políticas de Emprego Optativo 19 Orientación Ocupacional Obrigatorio 19,7 Orientación, Titoría e Calidade Formación básica 13,2 Prácticum I Obrigatorio 9 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 6,2 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 12,7
Materia e estudos en que se imparte Carácter Horas totais Análise de Datos na Investigación Educativa Optativo 19 Investigación e Avaliación da Calidade de Proxectos Educativos Obrigatorio 20 Orientación e Políticas de Emprego Optativo 21 Facultade de Ciencias da Educación
Cuadrimestre Día Lugar Primeiro cuadrimestre luns
16:00 a 18:00 P1 A 13 Primeiro cuadrimestre mércores
10:00 a 12:00 P1 A 13 Segundo cuadrimestre xoves
09:30 a 11:30 P1A 13 Segundo cuadrimestre venres
11:00 a 13:00 P1 A13 Traballos fin de grao e mestrado
A percepción das competencias profesionais dende a visión do futuro psicopedagogo Intelixencia emocional e rendemento académico en educación primaria O Plan Xeral de Atención á Diversidade como marco de análise da Educación Inclusiva: un estudo de caso. O traballo colaborativo como punto de encontro entre familia e escola Programa educativo en habilidades para a vida a través dos alicerces da educación " ensinar a ser persoa, ensinar a convivir e ensinar a pensar"
A comunicación entre familia e escola como parte fundamental no proceso educativo A educación emocional: proposta de programa de intervención para Educación Primaria Autoconcepto nunha aula de Educación Primaria: Pautas de actuación Familias e escola: relacións que favorecen ao alumnado Habilidades sociais: unha educación cara á convivencia.
A intelixencia emocional: análise da realidade escolar nas aulas de Educación Infantil e Primaria Análise dun Plan de Acción Titorial e detección de necesidades Avaliación do uso das Tecnoloxías da Información e Comunicación na aula de Educación Infantil Detección de dificultades aptitudinais. Propostas de mellora para facilitar a transición entre a Educación Infantil e a Educación Primaria Posta en valor da Educación Emocional Relación Familia - Escola
A competencia lectora en Educación Primaria A COMPRENSIÓN LECTORA EN 5º E 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA Resultados de investigación
Ver na web da UDC