A A

Docente

Dra. Montserrat Durán Bouza  

Titular de universidade (TIT-UN)

Departamento Psicoloxía
Área Personalidade, avaliación e tratamento psicolóxicos
Investigación  Grupo de investigación Grupo de investigación en psicoloxía do desenvolvemento e da aprendizaxe escolar
Liñas de investigación PSICOLOGÍA DE LA SALUD ¿ MODIFICACIÓN DE CONDUCTA ¿ INTERVENCIÓN PSICOLÓGICA EN LA ENFERMEDAD FÍSICA ¿EVALUACIÓN DEL LENGUAJE- METÁFORAS EN PSICOTERAPIA
Contacto Directorio da UDC
Orcid id0000-0001-9253-0719


Docencia

Docencia impartida

Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, mestrados e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.

Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Avaliación das Alteracións de Base Condutual 80
Fundamentos de Avaliación e Diagnóstico 15
Practicum I 0
Practicum I 0
Practicum I 0
Practicum II 0
Practicum II 0
Practicum II 0
Traballo Fin de Grao 32
Traballo Fin de Mestrado 24
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Avaliación das Alteracións de Base Condutual
Grao en Logopedia
58
Practicum I
Grao en Educación Infantil
0
Practicum I
Grao en Educación Primaria
0
Practicum I
Grao en Educación Social
0
Practicum I
Grao en Logopedia
0
Practicum II
Grao en Educación Infantil
0
Practicum II
Grao en Educación Primaria
0
Practicum II
Grao en Educación Social
0
Practicum II
Grao en Logopedia
0
Traballo Fin de Grao
Grao en Logopedia
32
Traballo Fin de Mestrado
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías
48
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
A Avaliación Psicolóxica das Alteracións da Linguaxe e a Comunicación
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías
60
Avaliación das Alteracións de Base Condutual
Grao en Logopedia
84
Avaliación dos Problemas de Comunicación e Linguaxe no T.E.A.
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías
0
Prácticas Externas (Prácticum)
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías
5
Practicum I
Grao en Educación Infantil
0
Practicum I
Grao en Educación Primaria
0
Practicum I
Grao en Educación Social
0
Practicum I
Grao en Logopedia
0
Practicum II
Grao en Educación Infantil
0
Practicum II
Grao en Educación Primaria
0
Practicum II
Grao en Educación Social
0
Practicum II
Grao en Logopedia
0
Psicoloxía Clínica
Mestrado Universitario en Xerontoloxía
14
Traballo Fin de Grao
Grao en Logopedia
32
Traballo Fin de Mestrado
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías
32
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
A Avaliación Psicolóxica das Alteracións da Linguaxe e a Comunicación
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías
60
Avaliación das Alteracións de Base Condutual
Grao en Logopedia
84
Prácticas Externas (Prácticum)
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías
5
Psicoloxía Clínica
Mestrado Universitario en Xerontoloxía
5,6
Psicopatoloxía infanto-xuvenil
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
5
Traballo Fin de Grao
Grao en Logopedia
19,1
Traballo Fin de Mestrado
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías
20
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
A Avaliación Psicolóxica das Alteracións da Linguaxe e a Comunicación
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías
60
Avaliación das Alteracións de Base Condutual
Grao en Logopedia
77
Fundamentos de Avaliación e Diagnóstico
Grao en Logopedia
41,3
Traballo Fin de Grao
Grao en Logopedia
5
Traballo Fin de Mestrado
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías
16,7
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
A Avaliación Psicolóxica das Alteracións da Linguaxe e a Comunicación
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías
60
Avaliación das Alteracións de Base Condutual
Grao en Logopedia
84
Fundamentos de Avaliación e Diagnóstico
Grao en Logopedia
58
Traballo Fin de Mestrado
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías
13

Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2017/2018.

Facultade de Ciencias da Educación

Cuadrimestre Día Lugar
Primeiro cuadrimestre martes
10:00 a 11:00
Decanato
Primeiro cuadrimestre mércores
10:30 a 13:30
Decanato

Traballos fin de grao e mestrado

Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.

Análise dos efectos do entrenamento en funcións executivas sobre as habilidades narrativas en TDAh e TDAh asociado con TEL.
Avaliación da fluidez verbal en persoas diagnosticadas da enfermidade de Alzheimer e adultos maiores sen deterioro cognitivo: Un estudo comparativo
Estimulación da linguaxe oral en Educación Infantil a través dun programa lúdico
Influencia da realización de actividades musicais no desenvolvemento da conciencia fonolóxica
Intervención logopédica na pragmática e nas habilidades mentalistas nun caso de síndrome de Down adulta
Intervención logopédica para promover a comunicación nun caso con trastorno do espectro do autismo
Intervención nas habilidades conversacionais e no discurso narrativo dunha adolescente con Discapacidade Intelectual
Intervención nas habilidades pragmáticas e de comunicación social: un estudo de caso
Valoración das habilidades lingüísticas en nenos bilingües orales con implante coclear frente a bilingües cun desenvolvemento típico:un estudio comparativo
Análisis de las dificultades en el discurso narrativo en niños con Trastorno Específico del Lenguaje y Trastorno del Espectro Autista: un estudio comparativo
Aplicación dun programa de terapia miofuncional para a rehabilitación da sialorrea nun caso de parálise cerebral
Intervención logopédica no TEA: un estudo de caso
Intervención logopédica sobre a conciencia fonolóxica dunha nena con síndrome de Down: un estudo de caso
Mellora das habilidades matemáticas básicas en nenos de educación infantil e primaria con dificultades de aprendizaxe a través dun entrenamento en funcións executivas.
Valoración da eficacia dun adestramento en Funcións Executivas sobre a Conciencia Fonolóxica
Valoración da eficacia dun entrenamento nas funcións executivas sobre as habilidades matemáticas básicas en nenos con TDAH
Adestramento en funcions executivas nunha persoa diagnosticada de autismo: estudo de caso.
Eficacia dun adestramento en funcións executivas para potenciar as habilidades matemáticas básicas en educación infantil
Entrenamento en Funcións Executivas en nenos de 6º curso de Educación Infantil: Un estudo piloto
Intervención logopédica nun caso con discapacidade intelectual na adolescencia tardía.
Intervención logopédica para a estimulación das habilidades fonolóxicas nun caso con retraso madurativo
Intervención logopédica sobre a comprensión lectora nunha adolescente con síndrome de Down.
Intervención sobre o funcionamento executivo nun caso de TDAH: implicacións na conciencia fonolóxica e na lectura
RELACIÓN ENTRE FUNCIÓNS EXECUTIVAS E CONCIENCIA FONOLÓXICA EN AUTISMO: UN ESTUDO DE CASO
Valoración dos efectos da rehabilitación da fase oral da deglutición na produción do fala nun caso de traumatismo cranioencefálico grave
Valoración dos efectos dun programa de adestramento en funcións executivas sobre a conciencia fonolóxica
Valoración dos efectos dun programa lúdico de estimulación da linguaxe en nenos de Educación Infantil
Eficacia dun programa de intervención logopédica para a mellora da pragmática en persoas con discapacidade intelectual.
Estimulación da linguaxe oral en nenos de Educación Infantil a través dun programa lúdico
Estudo piloto sobre a relación entre conciencia fonolóxica e discriminación auditiva en nenos de primeiro curso de Educación Infantil
Intervención nas habilidades lecto-escritoras nun caso de retraso madurativo
Mellora da competencia lectora inicial a través dun adestramento en memoria operativa nun grupo de nenos con dificultades de aprendizaxe
Valoración da eficacia dun programa de estimulación da memoria operativa sobre a competencia lectora inicial nun grupo de nenos con TDAH
Análise dos procesos lectores nun grupo de nenos con trastorno pro déficit de atención con hiperactividade (TDAH)
Detección precoz de dificultades da linguaxe
Detección temprana do trastorno específico da linguaxe (TEL): Revisión sobre dos procedementos e técnicas de avaliación
Influencia das funcións executivas na comprensión e narración de historias en nenos con trastorno por déficit de atención con hiperactividade
Proposta dun modelo de guía para pais e mestres de nenos con trastorno específico da linguaxe (TEL)


Resultados de investigación


Ver na web da UDC