Docente

Dr. Juan Carlos Rivadulla López  

Profesor axudante doutor (AXU-DR)

Departamento Pedagoxía e Didáctica
Área Didáctica das ciencias experimentais
Investigación  Grupo de investigación Innovación no ensino das Ciencias e da Matemática
Liñas de investigación Aínda non figuran no xestor curricular da UDC (SUXI).
Contacto Directorio da UDC
Orcid id0000-0002-5756-4371 ResearcherIDA-3919-2009


Docencia

Docencia impartida

Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, mestrados e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.

Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Ensino e Aprendizaxe das Ciencias da Natureza I
Grao en Educación Primaria
102
Investigación e Innovación en Didáctica das Ciencias Experimentais
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
Programa Oficial de Doutoramento en Equidade e Innovación en Educación
21
Prácticum
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
2
Prácticum II
Grao en Educación Primaria
15
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
18
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Didáctica da física e química
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
15,5
Ensino e Aprendizaxe das Ciencias da Natureza I 152
Ensino e Aprendizaxe das Ciencias da Natureza II 18
Investigación e Innovación en Didáctica das Ciencias Experimentais 2,5
Prácticas Externas (Prácticum)
Máster Universitario en Didácticas Específicas
2
Prácticum II 7
Traballo Fin de Grao 24
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Ensino e Aprendizaxe das Ciencias da Natureza I
Grao en Educación Primaria
156,5
Ensino e Aprendizaxe das Ciencias da Natureza II
Grao en Educación Primaria
15
Investigación e innovación en didáctica das ciencias
Máster Universitario en Didácticas Específicas
10,5
Prácticum II
Grao en Educación Primaria
10,5
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
30
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Ensino e Aprendizaxe das Ciencias da Natureza I
Grao en Educación Primaria
188
Investigación e innovación en didáctica das ciencias
Máster Universitario en Didácticas Específicas
15
Prácticum II
Grao en Educación Primaria
10
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
12
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Ensino e Aprendizaxe das Ciencias da Natureza I
Grao en Educación Primaria
172
Ensino e Aprendizaxe das Ciencias da Natureza II
Grao en Educación Primaria
88,5
Investigación e innovación en didáctica das ciencias
Máster Universitario en Didácticas Específicas
15
Prácticum II
Grao en Educación Primaria
24,5
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
12
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Ensino das Ciencias da Natureza
Grao en Educación Infantil
63
Ensino e Aprendizaxe das Ciencias da Natureza I
Grao en Educación Primaria
102
Prácticum II
Grao en Educación Infantil
5
Prácticum II
Grao en Educación Primaria
7
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
3

Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2018/2019.

Facultade de Ciencias da Educación

Cuadrimestre Día Lugar
Segundo cuadrimestre mércores
09:00 a 13:00
P0A8

Traballos fin de grao e mestrado

Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.

A materia e a enerxía nos libros de texto de Educación Primaria. Análise da competencia científica.
A influencia do traballo por proxectos na adquisición de coñecementos sobre a luz e as sombras en Educación Infantil
Análise dos hábitos de vida do alumnado de Educación Primaria
Ecosistemas a través da interdisciplinariedade
Ideas do alumnado de 5º e 6º de Primaria sobre as substancias puras e as mesturas
Investigación da competencia científica a través da enerxía: análise do currículo e libros de texto
O papel das visitas ao Aquarium Finisterrae (A Coruña) na aprendizaxe de Educación Ambiental do alumnado de 5º e 6º de Ed. Primaria
As plantas en educación primaria: Análise conceptual de libros de texto
Construíndo ideas sobre unha alimentación saudábel
O ensino das Ciencias dende a perspectiva do profesorado de Educación Primaria
O ensino do corpo humano desde unha perspectiva sistémica: reformulación dunha unidade didáctica
A análise da saúde nos libros de texto
Análise das merendas escolares do alumnado de Educación Primaria
Aprendendo en profundidade no ámbito das Ciencias Naturais
Descubrindo a escola saudable: proposta didáctica sobre nutrición humana para 5° de primaria
Hábitos de hixiene en Educación Primaria
IMPORTANCIA DOS HÁBITOS SAUDABLES NA EDUCACIÓN INFANTIL
Promoción da alimentación saludable no alumnado de Educación Infantil
As ideas dos nenos sobre os seres vivos
Educar transformando ideas: a alimentación e a saúde


Resultados de investigación


Ver na web da UDC