Docente

Dra. María Bobadilla Pérez  

Profesor contratado doutor (PC-DR)

Departamento Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación
Área Didáctica da lingua e a literatura
Investigación  Grupo de investigación Grupo de Investigación en Didáctica das Linguas e Culturas
Liñas de investigación Aínda non figuran no xestor curricular da UDC (SUXI).
Contacto Directorio da UDC


Docencia

Docencia impartida

Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, mestrados e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.

Materia e estudos en que se imparte Horas totais
AICLE: Aprendizaxe Integrada de Contidos en Linguas Estranxeiras
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
31,5
Practicum
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Linguas e Literaturas (Linguas Estranxeiras).
8
Prácticum
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
1
Recursos, estratexias e materiais didácticos na aula de linguas estranxeiras
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Linguas e Literaturas (Linguas Estranxeiras).
3
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
18
Traballo fin de Máster
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Linguas e Literaturas (Linguas Estranxeiras).
24
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
AICLE: Aprendizaxe Integrada de Contidos en Linguas Estranxeiras 31,5
Inglés
Máster Universitario en Didácticas Específicas
0
Prácticas Externas (Prácticum)
Máster Universitario en Didácticas Específicas
1
Practicum
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
10
Recursos, estratexias e materiais didácticos na aula de linguas estranxeiras
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
21
Traballo Fin de Grao 6
Traballo fin de Máster
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
30
Traballo fin de máster (TFM)
Máster Universitario en Didácticas Específicas
8
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Inglés
Máster Universitario en Didácticas Específicas
42
Prácticas Externas (Prácticum)
Máster Universitario en Didácticas Específicas
2
Practicum
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Linguas e Literaturas (Linguas Estranxeiras).
12
Recursos, estratexias e materiais didácticos na aula de linguas estranxeiras
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Linguas e Literaturas (Linguas Estranxeiras).
21
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
36
Traballo fin de Máster
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Linguas e Literaturas (Linguas Estranxeiras).
42
Traballo fin de máster (TFM)
Máster Universitario en Didácticas Específicas
16
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Inglés
Máster Universitario en Didácticas Específicas
60
Practicum
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Linguas e Literaturas (Linguas Estranxeiras).
14
Recursos, estratexias e materiais didácticos na aula de linguas estranxeiras
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Linguas e Literaturas (Linguas Estranxeiras).
21
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
30
Traballo fin de Máster
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Linguas e Literaturas (Linguas Estranxeiras).
42
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Avaliación do ensino-aprendizaxe da lingua estranxeira
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Linguas e Literaturas (Linguas Estranxeiras).
21
Didáctica da Lingua Estranxeira
Grao en Educación Primaria
84
Inglés
Máster Universitario en Didácticas Específicas
60
Prácticum II
Grao en Educación Primaria
15
Recursos, estratexias e materiais didácticos na aula de linguas estranxeiras
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Linguas e Literaturas (Linguas Estranxeiras).
21
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
30
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
0
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Avaliación do ensino-aprendizaxe da lingua estranxeira
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Linguas e Literaturas (Linguas Estranxeiras).
21
Didáctica da Lingua Estranxeira
Grao en Educación Infantil
84
Didáctica da Lingua Estranxeira
Grao en Educación Primaria
84
Prácticum II
Grao en Educación Primaria
7
Proxectos de innovación e investigación educativa en linguas estranxeiras
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Linguas e Literaturas (Linguas Estranxeiras).
14
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
10
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
10

Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2018/2019.

Facultade de Ciencias da Educación

Cuadrimestre Día Lugar
Primeiro cuadrimestre martes
12:00 a 14:00
P1A3
Primeiro cuadrimestre xoves
12:00 a 13:00
P1A3
Segundo cuadrimestre martes
12:00 a 14:00
P1-A3
Segundo cuadrimestre xoves
10:00 a 12:00
P1-A3

Traballos fin de grao e mestrado

Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.

AICLE en Educación Infantil: a implementación de Edulingüe 2020 no contexto dun centro plurilingüe
Aprendizaxe por proxectos: Health is the Greatest Wealth. A clase de inglés como lingua estranxeira, o entorno perfecto para a superación persoal
Desenvolvemento das destrezas orais mediante actividades lúdicas na aula de inglés en primaria
Educación Inclusiva na Clase de LE: Unha Proposta para a Inclusión de Estudantes Cegos e con Discapacidade Visual.
Estudo das necesidades formativas en Linguas Estranxeiras do profesorado de Educación Primaria
Estudo sobre a idoneidade do libro de texto na aula de LE na Educación Primaria.
Recursos en liña para estudantes con discapacidade auditiva: un estudo de investigación.
Unidade didáctica para 3º ESO: “Maniféstate: Cambiemos o mundo”
Adquisición de linguas extranxeiras en idades temperás: Estudio de caso nun centro de Educación Infantil
Como xestionar os problemas de aprendizaxe na aula de inglés como LE: unha proposta inclusiva
Coñece o teu colexio: un proxecto para o aula de lingua estranxeira.
O uso da literatura na aula de inglés como LE: proposta didáctica.
O uso do libro de texto na aula de Lingua Estranxeira na Educación Primaria.
Pódense avaliar as habilidades orais nas Probas de Acceso á Universidade?
Traballo colaborativo e ensinanza por contidos na aula de inglés: Igualdade de xénero
¡Divertíndonos coa literatura!: dramatizando contos a través de proxectos.
A adaptación do currículo de lingua inglesa a estudiantes con diversas necesidades educativas: Un estudio de caso na clase de ILE
A aprendizaxe por proxectos na aula de lingua estranxeira: promoción da cidade da Coruña
AICLE na aula de Ciencias da Natureza en Educación Primaria
Linguas Estranxeiras na Educación Primaria:Unha reflexión sobre o paradigma actual
Metodoloxía AICLE en Educación Física
O conto como recurso de aprendizaxe na aula de inglés en Educación Primaria.
O conto como recurso interdisciplinario para a adquisición de linguas estranxeiras no primeiro ciclo da Educación Infantil
O uso da Literatura nas clases de ESL/EFL
O uso de proxectos na aula de lingua estranxeira: Os celtas
O uso do libro de texto na clase de ILE. Proposta dunha unidade didáctica.
O uso do vídeo para a aprendizaxe de inglés en Educación Primaria.
'Os Xogos Olímpicos': un enfoque basado en proxectos na clase de lingua estranxeira
Percepcións do profesorado e o alumnado de Educación Primaria en relación ao proceso de ensinanza-aprendizaxe AICLE.
Analizando o uso de inglés en matemáticas: materiais CLIL en educación secundaria
Ensinanza do Inglés a través da Música na Educación Primaria
Introducindo a gramática na clase comunicativa
'Let's play sports!': unha unidade didáctica sobre movemento e motivación
Lingua, cultura e TICs: Age of Mythology como ferramenta para o ensino de Inglés e Cultura Clásica.
O uso da literatura na aula da lingua extranxeira en Educación Primaria
O uso da literatura na clase de inglés como lingua estranxeira
O uso dos libros de texto de educación inglesa en educación primaria
Os debuxos animados como recurso educativo na aula de Educación Primaria
Potenciación das linguas extranxeiras en Galiza: Estudos de Centros Plurilingües de Educación Primaria.
Proxecto de investigación en aulas de 3º de ESO: Cómo promover a interación oral na aula?
Usando Acción-Investigación para mellorar a avaliación da produción oral na clase de Lingua Inglesa
A música como recurso para a ensinanza-aprendizaxe dunha lingua estranxeira en Educación Infantil.
Bilingüismo na Educación Infantil
O uso de contos no proceso de ensinanza-aprendizaxe do Inglés en Educación Infantil
O Xogo como Recurso na aula de Lingua Estranxeira en Ed. Infantil.
Plurilingüísmo/Bilingüísmo en Educación Infantil: Adquisición dunha Lingua Estranxeira e Desenvolvemento da Competencia


Resultados de investigación


Ver na web da UDC