Docente

Dra. Luisa Losada Puente  

Profesor contratado interino de sustitución (INT-SU)

Departamento Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación
Área Métodos de investigación e diagnóstico en educación
Investigación  Grupo de investigación Grupo de Investigación en Avaliación e Calidade Educativa
Liñas de investigación Aínda non figuran no xestor curricular da UDC (SUXI).
Contacto Directorio da UDC


Docencia

Docencia impartida

Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, mestrados e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.

Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Avaliación e Diagnóstico de Necesidades Socioeducativas 42
Deseño e Interpretación de Probas Diagnósticas 21
Fundamentos de Intervención Logopédica 84
Iniciación á investigación educativa
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Formación Profesional (Sector Servizos).
56
Prácticum II 5
Prácticum II 4,5
Prácticum II 9
Traballo Fin de Grao 6
Traballo Fin de Grao 12
Traballo Fin de Máster 4
Traballo Fin de Máster 6
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Avaliación e Diagnóstico de Necesidades Socioeducativas
Grao en Educación Social
21
Deseño e Interpretación de Probas Diagnósticas
Máster Universitario en Psicopedagoxía
21
Iniciación á investigación educativa
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Artes (Artes Plásticas e Visuais).
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais (Ciencias Experimentais).
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais (Educación Física).
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais (Tecnoloxía).
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Formación Profesional (Formación e Orientación Laboral).
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Formación Profesional (Sector Servizos).
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Linguas e Literaturas (Lingua e Literatura Galega e Lingua e Literatura Castelá).
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Linguas e Literaturas (Linguas Estranxeiras).
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Orientación Educativa (Orientación Educativa).
56
Intervención nas Alteracións da Linguaxe, Fala, Audición e Voz: da Teoría á Práctica Clínica
Máster Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías
14
Investigación e Avaliación da Calidade de Proxectos Educativos
Grao en Educación Infantil
42
Tratamento da Información na Xestión e Avaliación das Institucións
Máster Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativas
31,5
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Avaliación e Diagnóstico de Necesidades Socioeducativas
Grao en Educación Social
36
Intervención Logopédica nos Trastornos da Linguaxe
Grao en Logopedia
12
Intervención nas Alteracións da Linguaxe, Fala, Audición e Voz: da Teoría á Práctica Clínica
Máster Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías
14
Métodos de Avaliación de Programas e Servizos Socioeducativos
Grao en Educación Social
8
Orientación, Titoría e Calidade
Grao en Educación Primaria
42
Prácticum II
Grao en Educación Primaria
6
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Investigación e Avaliación da Calidade de Proxectos Educativos
Grao en Educación Infantil
60
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Avaliación e Diagnóstico de Necesidades Socioeducativas
Grao en Educación Social
21
Orientación e Titoría
Grao en Educación Infantil
30

Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2019/2020.

Facultade de Ciencias da Educación

Cuadrimestre Día Lugar
Primeiro cuadrimestre martes
11:00 a 12:30
P1A20
Primeiro cuadrimestre venres
08:30 a 10:30
P1A20
Segundo cuadrimestre mércores
12:00 a 13:00
P1A20
Segundo cuadrimestre venres
08:30 a 11:30
P1A20
Segunda oportunidade luns
09:00 a 11:00
P1A20

Traballos fin de grao e mestrado

Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.

A diversidade afectivo-sexual en persoas con diversidade funcional intelectual: presenza e relevancia na literatura científica actual.
Calidade de vida escolar: Perspectiva do alumnado de Educación Secundaria Obrigatoria
Dominio das competencias en atención á diversidade do alumnado do Grao de Educación Infanti
Estudo sobre o desenvolvemento das competencias en atención á diversidade no Grao de Educación Infantil
Formación do profesorado en Atención a Diversidade: análise das competencias no Grao de mestre en Educación Infantil
Métodos e estratexias para mellorar a comprensión lectora en España
O Proxecto de Dirección no acceso e desempeño da función directiva: unha visión práctica.
Proposta de planificación curricular en Educación Física para alumnado de 1º ESO
Avaliación do soño en adolescentes con TDAH: relación entre somnolencia e atención.
Calidade de soño, vida e benestar en adolescentes con TDAH.
Calidade do sono, nivel de atención e resultados académicos en adolescentes con tdah
Calidade do sono, uso de dispositivos electrónicos e comunicación familiar en adolescentes con TDAH
O traballo colaborativo como punto de encontro entre familia e escola
Programa educativo en habilidades para a vida a través dos alicerces da educación " ensinar a ser persoa, ensinar a convivir e ensinar a pensar"
Somnolencia e calidade de vida en adolescentes con TDAH
Tratamento de hidratación en cantantes con ou sen problemas de voz


Resultados de investigación


Ver na web da UDC