A A

Docente

Dr. Juan Carlos Brenlla Blanco  

Profesor contratado doutor (PC-DR)

Departamento Psicoloxía
Área Psicoloxía evolutiva e da educación
Investigación  Grupo de investigación Grupo de investigación en psicoloxía do desenvolvemento e da aprendizaxe escolar
Liñas de investigación Variables cognitivas e afectivas da aprendizaxe escolar Variables cognitivas e motivacionais que determinan o rendemento académico e o fracaso escolar
Palabras chave Motivación, Enfoques de aprendizaxe, Autoconcepto, Metas de Aprendizaxe, Atribuciones causai, Rendemento académico
Contacto Directorio da UDC


Docencia

Docencia impartida

Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, mestrados e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.

Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Psicoloxía da Aprendizaxe en Contextos Educativos 84
Psicoloxía do Desenvolvemento de 6 a 12 Anos 84
Traballo Fin de Grao 0
Traballo Fin de Grao 18
Traballo Fin de Grao 0
Traballo Fin de Grao 0
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Psicoloxía da Aprendizaxe en Contextos Educativos
Grao en Educación Primaria
64
Psicoloxía do Desenvolvemento de 6 a 12 Anos
Grao en Educación Primaria
84
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
0
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
24
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Psicoloxía da Aprendizaxe en Contextos Educativos
Grao en Educación Primaria
84
Psicoloxía do Desenvolvemento de 6 a 12 Anos
Grao en Educación Primaria
84
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
12
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Social
6
Traballo Fin de Grao
Grao en Logopedia
0
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Psicoloxía da Aprendizaxe en Contextos Educativos
Grao en Educación Primaria
84
Psicoloxía do Desenvolvemento de 6 a 12 Anos
Grao en Educación Primaria
63
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
9,3
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Psicoloxía da Aprendizaxe en Contextos Educativos
Grao en Educación Primaria
84
Psicoloxía do Desenvolvemento de 6 a 12 Anos
Grao en Educación Primaria
84
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
6,8
Traballo fin de mestrado
Mestrado Universitario en Intervención na Discapacidade e na Dependencia
13,3
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Psicoloxía da Aprendizaxe en Contextos Educativos
Grao en Educación Primaria
84
Psicoloxía do Desenvolvemento de 6 a 12 Anos
Grao en Educación Primaria
84

Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2017/2018.

Facultade de Ciencias da Educación

Cuadrimestre Día Lugar
Primeiro cuadrimestre martes
10:00 a 12:00
PD1: Podería estar no despacho P2A13 ou no decanato PD2: Existe a posibilidade de quedar pola tarde. Concertar por correo electrónico
Primeiro cuadrimestre mércores
10:00 a 11:00
PD1: Podería estar no despacho P2A13 ou no decanato PD2: Existe a posibilidade de quedar pola tarde. Concertar por correo electrónico
Segundo cuadrimestre martes
10:00 a 12:00
PD1: Podería estar no despacho P2A13 ou no decanato PD2: Existe a posibilidade de quedar pola tarde. Concertar por correo electrónico
Segundo cuadrimestre mércores
10:00 a 11:00
PD1: Podería estar no despacho P2A13 ou no decanato PD2: Existe a posibilidade de quedar pola tarde. Concertar por correo electrónico
Segunda oportunidade martes
10:00 a 12:00
PD1: Podería estar no despacho P2A13 ou no decanato
Segunda oportunidade mércores
10:00 a 11:00
PD1: Podería estar no despacho P2A13 ou no decanato

Traballos fin de grao e mestrado

Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.

A exclusión educativa do alumnado con NEAE como causa das baixas expectativas e das malas prácticas educativas do profesorado
Educación emocional e ansiedade: proposta de intervención ao inicio da Educación Primaria
O efecto Pigmalión: Análise dun caso real nunha aula de Educación Infantil
A influenza da familia no autoconcepto dos nenos
As relacións sociais nunha aula de primaria: un estudo sociométrico
O autoconcepto e a súa influencia na psicoloxía do alumnado
Implicación familiar en educación
Motivación nas aulas: as dúas caras do modelo TARGET
O aprendizaxe cooperativo nun centro educativo. Cal é a súa posibilidad de implantación?
O paso do tempo no síndrome de Down
Estudo sobre motivación e metas: modelo TARGET
Mellora do autoconcepto nunha aula de Educación Primaria
Síndrome de Down e sexualidade: estudo dun caso único.


Resultados de investigación


Ver na web da UDC