A A

Docente

María Eugenia Díaz Caneiro  

Profesor asociado tipo 3 (ASOC-3)

Departamento Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación
Área Didáctica da lingua e a literatura
Investigación  Grupo de investigación Grupo de Investigación en Didáctica das Linguas e Culturas
Liñas de investigación Aínda non figuran no xestor curricular da UDC (SUXI).
Contacto Directorio da UDC


Docencia

Docencia impartida

Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, mestrados e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.

Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Análises de Experiencias Interdisciplinares
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
10,3
Didáctica da Lingua Estranxeira
Grao en Educación Primaria
108
Practicum II
Grao en Educación Primaria
15
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
42
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Didáctica da Lingua Estranxeira 126
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Didáctica da Lingua Estranxeira
Grao en Educación Primaria
84

Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2017/2018.

Facultade de Ciencias da Educación

Cuadrimestre Día Lugar
Segundo cuadrimestre luns
09:00 a 12:00
Oficina Relacións Internacionais
Segundo cuadrimestre mércores
12:00 a 15:00
Oficina Relacións Internacionais

Traballos fin de grao e mestrado

Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.

Métodos de ensinanza do inglés: revisión histórica e evolución cara a educación do futuro.
O uso de contos na aula de inglés en Educación Primaria: Proposta Didáctica basada en Storytelling
Os recursos culturais: unha ferramenta para a ensinanza e aprendizaxe de linguas estranxeiras.
Os xogos tradicionais en inglés: proposta didáctica interxeracional
Reflexión crítica do ensino das linguas estranxeiras: método CLIL
"A word is enough to the wise". Proposta didáctica de educación física a través da metodoloxía CLIL
'A nosa lingua falamos, a nosa cultura conservamos': proposta didáctica baseada na literatura galega
Adquisición e uso en contexto do léxico da lingua galega no alumnado castelán - falante
Análise da percepción do profesorado de Educación Primaria acerca da comprensión lectora.
Análise das funcións da linguaxe nas aulas CLIL de Educación Primaria.
''Erre que erre'': Proposta didáctica interdisciplinar para o alumnado con rotacismo
Transmisión de roles e identidades de xénero nos contos intantís


Resultados de investigación


Ver na web da UDC