A A

Docente

Dra. Mercedes González Sanmamed  

Catedrático de universidade (CAT-UN)

Departamento Pedagoxía e Didáctica
Área Didáctica e organización escolar
Investigación  Grupo de investigación Equipo de Investigación Educativa
Liñas de investigación PROCESOS DE FORMACIÓN PARA EL DESARROLLO ORGANIZATIVO Y PROFESIONAL: formación y aprendizaje profesional, análisis de necesidades de formación de los agentes educativos, diseño y evaluación de programas de formación y desarrollo profesional, formación por competencias, programas de iniciación y apoyo al profesorado principiante, construcción de la identidad profesional, el Practicum como componente formativo. INNOVACIÓN EDUCATIVA Y PROCESOS DE MEJORA EN LAS AULAS Y LOS CENTROS: asesoramiento a comunidades de aprendizaje, reformas educativas, formación y desarrollo profesional, calidad en educación. POTENCIALIDADES EDUCATIVAS DE LAS TIC Y EL E-LEARNING: innovación a través de las nuevas tecnologías, formación y aprendizaje a través de las tecnologías.
Palabras chave Formación, desarrollo profesional, innovación educativa, tecnología educativa.
Contacto Directorio da UDC
Orcid id0000-0002-3410-6810 ResearcherIDI-4903-2013 Scopus35070208600


Docencia

Docencia impartida

Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, mestrados e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.

Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Asesoramento e desenvolvemento profesional 31,5
Deseño de plans de formación 11
Formación docente e comunidades de aprendizaxe 7
Prácticas Externas (Practicum) 3
Prácticas Externas (Prácticum) 1
Traballo Fin de Grao 6
Traballo Fin de Mestrado 24
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Asesoramento e desenvolvemento profesional
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
45
Deseño de plans de formación
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
20
Formación docente e comunidades de aprendizaxe
Mestrado Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativas
10
Prácticas Externas (Practicum)
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
3
Prácticas Externas (Prácticum)
Mestrado Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativas
2
Traballo Fin de Mestrado
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
6
Traballo fin de mestrado (TFM)
Mestrado Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativas
12
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Asesoramento e desenvolvemento profesional
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
45
Deseño de plans de formación
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
30
Formación docente e comunidades de aprendizaxe
Mestrado Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativas
10
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
0
Traballo fin de Mestrado
Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Orientación Educativa (Orientación Educativa).
6
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Asesoramento e desenvolvemento profesional
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
45
Deseño de plans de formación
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
30
Formación docente e comunidades de aprendizaxe
Mestrado Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativas
45
Investigación-acción e innovación
Mestrado Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativas
45
Traballo de fin de mestrado
Mestrado Universitario en Innovación, Orientación e Avaliación Educativa
12,5
Traballo fin de Mestrado
Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Orientación Educativa (Orientación Educativa).
6,7
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Formación e Actualización na Función Docente
Licenciatura en Psicopedagoxía
60
Metodoloxía de investigación educativa: os estudos de caso
Mestrado Universitario en Innovación, Orientación e Avaliación Educativa
Programa Oficial de Doutoramento en Equidade e Innovación en Educación (Optativo)
30
Organización do Centro Escolar
Licenciatura en Psicopedagoxía
40
Prácticum
Licenciatura en Psicopedagoxía
42
Traballo de fin de mestrado
Mestrado Universitario en Innovación, Orientación e Avaliación Educativa
20
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Formación e Actualización na Función Docente
Licenciatura en Psicopedagoxía
60
Innovación docente
Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Artes (Artes Plásticas e Visuais).
Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais (Ciencias Experimentais).
Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais (Educación Física).
Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Ciencias Experimentais (Tecnoloxía).
Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Formación Profesional (Formación e Orientación Laboral).
Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Formación Profesional (Sector Servizos).
Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Linguas e Literaturas (Lingua e Literatura Galega e Lingua e Literatura Castelá).
Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Linguas e Literaturas (Linguas Estranxeiras).
Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Orientación Educativa (Orientación Educativa).
16
Metodoloxía de investigación educativa: os estudos de caso
Mestrado Universitario en Innovación, Orientación e Avaliación Educativa
30
Prácticum
Licenciatura en Psicopedagoxía
28
Practicum I
Grao en Educación Primaria
39
Traballo de fin de mestrado
Mestrado Universitario en Innovación, Orientación e Avaliación Educativa
10

Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2017/2018.

Facultade de Ciencias da Educación

Cuadrimestre Día Lugar
Primeiro cuadrimestre martes
09:00 a 14:00
Despacho P0B2
Primeiro cuadrimestre mércores
19:00 a 20:00
Despacho P0B2
Segundo cuadrimestre martes
09:00 a 14:00
Despacho P0B2
Segundo cuadrimestre mércores
18:00 a 19:00
Despacho P0B2

Traballos fin de grao e mestrado

Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.

Ecoloxías de aprendizaxe no profesorado de primaria
Ecoloxías de aprendizaxe para o desenvolvemento profesional docente: un estudo con profesorado da etapa de Educación Infantil da cidade da Coruña.
Inspección Educativa. Funcións e percepcións da comunidade educativa.
A formación do profesorado ante as TIC e o Proxecto Abalar
Análise de necesidades formativas do profesorado novel na Universidade de A Coruña
Análise do papel das ecoloxías do aprendizaxe ao longo da vida no desenvolvemento profesional de docentes de educación infantil
Ecoloxías de aprendizaxe: Un estudo da formación TIC do profesorado da Universidade da Coruña
Na procura da Inclusión Educativa: tratamento do TDAH na ESO.
A dirección escolar nos centros educativos: funcións e necesidades formativas
A mellora das institucións educativas a través das TIC: un estudo de caso sobre o Proxecto Abalar
Análise do proxecto Abalar no CEIP Sada e Contornos
Ecoloxías de aprendizaxe para o desenvolvemento profesional docente: Estudo con docentes da etapa de Educación Primaria
A orientablogue como ferramenta da web 2.0: innovación psicopedagóxica nos departamentos de orientación de seis institutos de educación secundaria
Orientación educativa 2.0
Posibilidades educativas do teatro na Educación Secundaria Obrigatoria.
Fortalezas e debilidades do proa no IES Trastámara
Usos das TIC nos D.O. de Secundaria en A Coruña


Resultados de investigación


Ver na web da UDC