Docente

Dra. María Josefa Iglesias Cortizas  

Titular de universidade (TIT-UN)

Departamento Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación
Área Métodos de investigación e diagnóstico en educación
Investigación  Unidade de investigación Formación e Orientación para a Vida
Liñas de investigación 1. INTELIGENCIA EMOCIONAL 2. COMPETENCIAS EMOCIONALES 3. CREATIVIDAD E INNOVACIÓN
Palabras chave Competencias, emociones, creatividad, innovación
Contacto Directorio da UDC
Orcid id0000-0002-1799-3462 ResearcherIDL-3693-2014


Docencia

Docencia impartida

Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, mestrados e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.

Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Avaliación de Programas de Intervención Logopédica 31,5
Diagnóstico Pedagóxico 62,5
Fundamentos de Intervención Logopédica 84
Prácticum I 15
Traballo Fin de Grao 12
Traballo Fin de Grao 8
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Avaliación de Programas de Intervención Logopédica
Grao en Logopedia
31,5
Diagnóstico Pedagóxico
Grao en Educación Primaria
62,5
Fundamentos de Intervención Logopédica
Grao en Logopedia
84
Prácticum I
Grao en Logopedia
15
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
12
Traballo Fin de Grao
Grao en Logopedia
8
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Avaliación de Programas de Intervención Logopédica
Grao en Logopedia
32
Diagnóstico Pedagóxico
Grao en Educación Primaria
64
Fundamentos de Intervención Logopédica
Grao en Logopedia
84
Orientación Profesional
Licenciatura en Psicopedagoxía
0
Prácticum I
Grao en Educación Primaria
10
Prácticum I
Grao en Logopedia
15
Prácticum II
Grao en Educación Infantil
1,5
Prácticum II
Grao en Educación Primaria
10
Prácticum II
Grao en Logopedia
4,5
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Avaliación de Programas de Intervención Logopédica
Grao en Logopedia
32
Diagnóstico Pedagóxico
Grao en Educación Primaria
64
Fundamentos de Intervención Logopédica
Grao en Logopedia
84
Modelos de Orientación e Intervención Psicopedagóxica
Licenciatura en Psicopedagoxía
0
Orientación Profesional
Licenciatura en Psicopedagoxía
0
Prácticum I
Grao en Educación Primaria
6
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
6
Traballo Fin de Grao
Grao en Logopedia
24
Traballo fin de Máster
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Orientación Educativa (Orientación Educativa).
0
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Avaliación de Programas de Intervención Logopédica
Grao en Logopedia
6
Fundamentos de Intervención Logopédica
Grao en Logopedia
12
Prácticum I
Grao en Educación Primaria
10
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Avaliación de Programas de Intervención Logopédica
Grao en Logopedia
48
Diagnóstico Pedagóxico
Grao en Educación Primaria
48
Fundamentos de Intervención Logopédica
Grao en Logopedia
84
Orientación Profesional
Licenciatura en Psicopedagoxía
40
Prácticum I
Grao en Educación Primaria
5
Prácticum II
Grao en Educación Primaria
7,8
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
3,5
Traballo Fin de Grao
Grao en Logopedia
8

Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2018/2019.

Facultade de Ciencias da Educación

Cuadrimestre Día Lugar
Primeiro cuadrimestre martes
09:00 a 12:30
despacho PA119
Primeiro cuadrimestre xoves
09:00 a 10:30
PA119
Segundo cuadrimestre xoves
12:00 a 13:15
PA119
Segundo cuadrimestre xoves
12:00 a 13:15
despacho PA119
Segunda oportunidade martes
09:00 a 12:30
PA1-19 1º cuatrimestre 18-19

Traballos fin de grao e mestrado

Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.

Diferenzas de xénero da comprensión lectora en educación secundaria.
Análise dos procesos de comprensión lectora no contexto escolar
Comprensión lectora, diferenzas de xénero en educación primaria
A comprensión lectora en centros de Educación Primaria de A Coruña
Avaliación das diferenzas de xénero na Comprensión Lectora en Educación Primaria
Comprensión lectora, diferenzas de xénero
Análise da comprensión lectora no alumnado de Educación Primaria
Avaliación da competencia lectora no alumnado de Educación Primaria
Avaliación da competencia lectora no alumnado de educación secundaria obrigatoria.
A comprensión lectora na Educación Primaria
Análise das competencias na comprensión lectora nos alumnos da Educación Secundaria Obrigatoria na Provincia de Lugo
Avaliación da competencia lectora en alumnos de educación primaria na provincia da Coruña
Competencia lectora: diagnóstico do alumnado de educación secundaria obligatoria na provincia de A Coruña


Resultados de investigación


Ver na web da UDC