A A

Docente

Dra. Paula María Mendiri Ruíz De Alda  

Titular de universidade (TIT-UN)

Departamento Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación
Área Métodos de investigación e diagnóstico en educación
Investigación  Grupo de investigación Grupo de Investigación en Avaliación e Calidade Educativa
Liñas de investigación Aínda non figuran no xestor curricular da UDC (SUXI).
Contacto Directorio da UDC
Orcid id0000-0003-4706-4450


Docencia

Docencia impartida

Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, mestrados e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.

Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Metodoloxía da Investigación
Máster Universitario en Discapacidade e Dependencia
31,5
Metodoloxía de Investigación Educativa
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
21
Metodoloxías de investigación orientadas á innovación
Máster Universitario en Psicopedagoxía
21
Orientación e Titoría
Grao en Educación Infantil
147
Prácticas Externas (Practicum)
Máster Universitario en Psicopedagoxía
1
Practicum I
Grao en Educación Infantil
22
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
18
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
6
Traballo fin de Máster
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Orientación Educativa (Orientación Educativa).
6
Traballo Fin de Máster
Máster Universitario en Psicopedagoxía
15
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Iniciación á investigación educativa
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Formación Profesional (Sector Servizos).
14
Metodoloxía cuantitativa 21
Metodoloxías de investigación orientadas á innovación 21
Orientación e Titoría 168
Prácticas Externas (Practicum) 2
Practicum I 19
Practicum II 5
Traballo Fin de Grao 12
Traballo Fin de Grao 6
Traballo fin de Máster 6
Traballo Fin de Máster 12
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Metodoloxía cuantitativa
Máster Universitario en Didácticas Específicas
Programa Oficial de Doutoramento en Equidade e Innovación en Educación (Optativo)
Programa Oficial de Doutoramento en Equidade e Innovación en Educación (Optativo)
30
Metodoloxía da Investigación
Máster Universitario en Discapacidade e Dependencia
27,5
Metodoloxías de investigación orientadas á innovación
Máster Universitario en Psicopedagoxía
30
Orientación e Titoría
Grao en Educación Infantil
84
Orientación, Titoría e Calidade
Grao en Educación Primaria
84
Prácticas Externas (Practicum)
Máster Universitario en Psicopedagoxía
2
Practicum I
Grao en Educación Infantil
9
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
24
Traballo Fin de Máster
Máster Universitario en Psicopedagoxía
12
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Metodoloxías de investigación orientadas á innovación
Máster Universitario en Psicopedagoxía
30
Orientación e Titoría
Grao en Educación Infantil
138
Orientación, Titoría e Calidade
Grao en Educación Primaria
84
Practicum I
Grao en Educación Infantil
9
Practicum I
Grao en Educación Primaria
4
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
0
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
0
Traballo fin de Máster
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Orientación Educativa (Orientación Educativa).
0
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Metodoloxías de investigación orientadas á innovación
Máster Universitario en Psicopedagoxía
30
Orientación e Titoría
Grao en Educación Infantil
168
Practicum I
Grao en Educación Infantil
22
Practicum II
Grao en Educación Infantil
10
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
7,5
Traballo fin de máster
Máster Universitario en Innovación, Orientación e Avaliación Educativa
2,5
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Practicum II
Grao en Educación Infantil
7,5
Traballo fin de máster
Máster Universitario en Innovación, Orientación e Avaliación Educativa
2,5

Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2017/2018.

Facultade de Ciencias da Educación

Cuadrimestre Día Lugar
Primeiro cuadrimestre martes
11:00 a 14:00
P1A17
Primeiro cuadrimestre xoves
11:00 a 12:00
P1A17
Segundo cuadrimestre luns
12:00 a 14:00
P1A17
Segundo cuadrimestre martes
12:00 a 14:00
P1A17
Segunda oportunidade mércores
09:30 a 13:30
P1A17

Traballos fin de grao e mestrado

Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.

A educación inclusiva e as modalidades de escolarización: valoración por parte da comunidade educativa e pautas de mellora.
A escolarización combinada dun neno con Trastorno do Espectro Autista.
A reunión grupal como medio de comunicación coas familias
Medidas de atención ao alumnado con TDAH
O alumnado con diabetes mellitus na Educación Infantil.
O yoga como técnica de relaxación en Educación Infantil
Pautas de actuación para el alumnado con nistagmus en Educación Infantil.
Televisión e infancia
Análisis de programas de actuación frente al acoso escolar
Aplicación dun programa de Mindfulness en Educación Primaria
Macroprocesos lectores: avaliación e intervención no último curso de Educación Primaria
Os departamentos de orientación na transición á educación superior.
Pedagoxía da Morte na Educación Infantil
Plans e normas de vida escolar na Comunidade Autónoma de Galicia e na República Dominicana
Proposta de intervención para unha nena con Trastorno Negativista Desafiante nunha aula de Educación Infantil
Reunións grupais e entrevistas individuais coas familias do alumnado de Educación Infantil.
A inclusión do alumnado e familias de etnia xitana nun CEIP de A Coruña
A intelixencia emocional e a acción titorial. Unha proposta baseada en centros educativos da cidade da Coruña.
Adopción e escola. estudo de caso dun neno nun aula de educación infantil
Comunicación e colaboración entre familia e escola
O diagnóstico na Educación Infantil
Proposta de intervención para un neno autista nunha aula de Educación Infantil
A alerxia alimentaria nos centros educativos. Un estudo de caso no CEIP ADR Castelao
Educación Emocional en Educación Infantil: A importancia das emocións na prevención e resolución de conflitos
Mindfulness en las aulas. Aplicación de un programa de atención plena en alumnos de 3º de Primaria
O período de adaptación: unha relflexión dos titores/as e das familias.
O PLAN DE ACCIÓN TITORIAL NA EDUCACIÓN INFANTIL
O Test Sociométrico como un recurso para a acción titorial.


Resultados de investigación


Ver na web da UDC