A A

Docente

Dra. María Teresa Núñez Mayán  

Titular de universidade (TIT-UN)

Departamento Pedagoxía e Didáctica
Área Didáctica e organización escolar
Investigación  Grupo de investigación Grupo de Investigación en Innovacións Educativas
Liñas de investigación Aínda non figuran no xestor curricular da UDC (SUXI).
Contacto Directorio da UDC


Docencia

Docencia impartida

Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, mestrados e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.

Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Educación Inclusiva e Multicultural
Grao en Educación Primaria
168
Inclusión educativa e práctica psicopedagóxica
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
21
Necesidades específicas de apoio educativo e adaptacións curriculares
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
16
Prácticas Externas (Practicum)
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
3
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
18
Traballo Fin de Mestrado
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
12
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Educación Inclusiva e Multicultural 168
Inclusión educativa e práctica psicopedagóxica 30
Necesidades específicas de apoio educativo e adaptacións curriculares 25
Prácticas Externas (Practicum) 2
Traballo Fin de Mestrado 12
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Educación Inclusiva e Multicultural
Grao en Educación Primaria
168
Inclusión educativa e práctica psicopedagóxica
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
30
Necesidades específicas de apoio educativo e adaptacións curriculares
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
25
Prácticas Externas (Practicum)
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
0
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
18
Traballo Fin de Mestrado
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
0
Traballo Fin de Mestrado
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías
6
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Educación Inclusiva e Multicultural
Grao en Educación Primaria
168
Inclusión educativa e práctica psicopedagóxica
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
20
Necesidades específicas de apoio educativo e adaptacións curriculares
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
30
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Atención á Diversidade: Aspectos Didácticos e Organizativos
Grao en Educación Primaria
48
Da integración á inclusión educativa do alumnado con necesiades educativas especiais
Mestrado Universitario en Innovación, Orientación e Avaliación Educativa
30
Educación Especial
Licenciatura en Psicopedagoxía
30
Educación Inclusiva e Multicultural
Grao en Educación Primaria
84
Prácticum
Licenciatura en Psicopedagoxía
28
Practicum I
Grao en Educación Primaria
11
Traballo de fin de mestrado
Mestrado Universitario en Innovación, Orientación e Avaliación Educativa
7,5
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
6
Traballo Fin de Mestrado
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías
3,3
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Atención á Diversidade: Aspectos Didácticos e Organizativos
Grao en Educación Primaria
48
Da integración á inclusión educativa do alumnado con necesiades educativas especiais
Mestrado Universitario en Innovación, Orientación e Avaliación Educativa
30
Educación Especial
Licenciatura en Psicopedagoxía
60
Educación Inclusiva e Multicultural
Grao en Educación Primaria
84
Prácticum
Licenciatura en Psicopedagoxía
14
Traballo Fin de Mestrado
Mestrado Universitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías
7

Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2016/2017.

Facultade de Ciencias da Educación

Cuadrimestre Día Lugar
Segundo cuadrimestre xoves
12:00 a 14:00
Despacho P0A4
Segundo cuadrimestre venres
12:00 a 14:00
Despacho P0A4

Traballos fin de grao e mestrado

Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.

A intervención psicopedagóxica na Enfermidade de Alzheimer: un estudo de caso dun centro de día terapéutico.
Como o traballo por proxectos contribúe a lograr unha escola inclusiva. Estudo de caso.
Saúde mental e educación: un estudo de caso.
Cine e diversidade: unha proposta didáctica para Educación Primaria
Deseño e posta en práctica dunha Adaptación Curricular para unha alumna con autismo
Familia e Atención Temperá: un estudo cualitativo
Proposta de animación á lectura: contos e diversidade.
Vulnerabilidade social e educación: un estudo de caso
Inclusión educativa nas aulas universitarias: Unha aproximación ao caso da Universidade da Coruña
Ocio e inclusión das persoas con discapacidade. Análise a través dun estudo de caso
Adaptacións curriculares individualizadas non significativas: unha experiencia na aula ordinaria
Emprego do cine como recurso didáctico para favorecer a inclusión na aula de educación primaria: propostas de intervención didáctica
Inclusión educativa na universidade e formación do profesorado. Análise a través da voz dos protagonistas


Resultados de investigación


Ver na web da UDC