A A

Docente

Dr. Manoel Baña Castro  

Titular de universidade (TIT-UN)

Departamento Psicoloxía
Área Psicoloxía evolutiva e da educación
Investigación  Grupo de investigación Grupo de investigación en psicoloxía do desenvolvemento e da aprendizaxe escolar
Liñas de investigación Inclusión Educativa e Social nas Persoas con Trastorno do Espectro Autista e do Neurodesenvolvemento Diagnóstico, Atención e Intervención en Persoas con Trastorno do Espectro Autista e do Neurodesenvolvemento a través da comunicación funcional e o comportamento adaptativo. Autodeterminación e Calidade de Vida nas personas con Trastorno do Espectro Autista e do Neurodesenvolvemento
Palabras chave inclusión, barreiras da presenza, aprendizaxe e participación, atención, diagnóstico, Trastornos do Neurodesenvolvemento e do Espectro Autista, Autodeterminación, Calidade de vida, Comunicación Funcional, Comportamento Adaptativo
Contacto Directorio da UDC


Docencia

Docencia impartida

Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, mestrados e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.

Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Avaliación e intervención psicolóxica en dificultades de aprendizaxe 21
Desenvolvemento Cognitivo, Social e da Personalidade 31,5
Intervención psicopedagóxica nos trastornos do desenvolvemento 31,5
Prácticas Externas (Practicum) 2
Practicum I 25
Practicum II 15
Psicoloxía do Desenvolvemento de 6 a 12 Anos 84
Traballo de Fin de Mestrado 6
Traballo Fin de Grao 6
Traballo Fin de Grao 6
Traballo Fin de Mestrado 18
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Avaliación e intervención psicolóxica en dificultades de aprendizaxe
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
30
Desenvolvemento Cognitivo, Social e da Personalidade
Grao en Logopedia
32
Intervención psicopedagóxica nos trastornos do desenvolvemento
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
45
Prácticas Externas (Practicum)
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
2
Practicum I
Grao en Educación Infantil
25
Practicum II
Grao en Educación Primaria
15
Psicoloxía do Desenvolvemento de 6 a 12 Anos
Grao en Educación Primaria
84
Traballo de Fin de Mestrado
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
12
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
18
Traballo Fin de Mestrado
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
6
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Avaliación e intervención psicolóxica en dificultades de aprendizaxe
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
30
Desenvolvemento Cognitivo, Social e da Personalidade
Grao en Logopedia
48
Intervención psicopedagóxica nos trastornos do desenvolvemento
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
45
Practicum I
Grao en Educación Infantil
12
Practicum II
Grao en Educación Primaria
15
Psicoloxía do Desenvolvemento de 6 a 12 Anos
Grao en Educación Primaria
84
Traballo de Fin de Mestrado
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
12
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
0
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
12
Traballo Fin de Grao
Grao en Logopedia
8
Traballo fin de mestrado
Mestrado Universitario en Intervención na Discapacidade e na Dependencia
18
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Avaliación e intervención psicolóxica en dificultades de aprendizaxe
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
30
Contextos de Desenvolvemento e Aprendizaxe na Discapacidade e na Dependencia
Mestrado Universitario en Intervención na Discapacidade e na Dependencia
30
Desenvolvemento e Discapacidade
Mestrado Universitario en Intervención na Discapacidade e na Dependencia
30
Intervención psicopedagóxica nos trastornos do desenvolvemento
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
45
Practicum I
Grao en Educación Infantil
12
Psicoloxía do Desenvolvemento de 6 a 12 Anos
Grao en Educación Primaria
84
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
9,3
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Avaliación e intervención psicolóxica en dificultades de aprendizaxe
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
30
Contextos de Desenvolvemento e Aprendizaxe na Discapacidade e na Dependencia
Mestrado Universitario en Intervención na Discapacidade e na Dependencia
30
Desenvolvemento e Discapacidade
Mestrado Universitario en Intervención na Discapacidade e na Dependencia
30
Prácticum
Licenciatura en Psicopedagoxía
20
Psicoloxía da Educación
Licenciatura en Psicopedagoxía
40
Psicoloxía do Desenvolvemento de 6 a 12 Anos
Grao en Educación Primaria
84
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Primaria
2,9
Traballo Fin de Grao
Grao en Logopedia
2,9
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Avaliación e intervención psicolóxica en dificultades de aprendizaxe
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
30
Desenvolvemento e Discapacidade
Mestrado Universitario en Intervención na Discapacidade e na Dependencia
30
Intervención Psicopedagóxica Nos Trastornos do Desenvolvemento
Licenciatura en Psicopedagoxía
60
Psicoloxía da Educación
Licenciatura en Psicopedagoxía
40
Psicoloxía do Desenvolvemento de 6 a 12 Anos
Grao en Educación Primaria
84

Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2017/2018.

Facultade de Ciencias da Educación

Cuadrimestre Día Lugar
Primeiro cuadrimestre martes
17:00 a 20:00
P2A12
Primeiro cuadrimestre xoves
18:00 a 21:00
P2A12
Segundo cuadrimestre martes
11:00 a 14:00
P2A12
Segundo cuadrimestre venres
11:00 a 14:00
P2A12
Segunda oportunidade xoves
11:00 a 14:00
P2A12
Segunda oportunidade xoves
17:00 a 20:00
P2A12

Traballos fin de grao e mestrado

Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.

“O trastorno do espectro de autismo: un programa de intervención comunicativo-lingüístico a nivel escolar”.
A escolarización inclusiva en Educación Infantil de alumnado con TEA
A escolarización ordinaria e inclusiva do alumnado con Trastorno do Espectro do Autismo
O traballo cooperativo como metodoloxía inclusiva na aula ordinaria para o alumnado con Trastorno do Espectro do Autismo
Proposta metodolóxica baseada no Método TEACCH como medida de inclusión na Educación Infantil
A escolarización inclusiva en Educación Infantil de alumnado con TEA
Análise dos procesos de inclusión e exclusión nun centro educativo de Educación Secundaria Obligatoria
Implementación do Método TEACCH na Educación Primaria como proposta inclusiva para alumnado con Trastornos do Espectro do Autismo.
Intervención enfocada no desenvolvemento dun comportamento autodeterminado dunha persoa con trastorno do espectro do autismo
Intervención no desenvolvemento nas persoas con TEA a través da comunicación funcional e o comportamento adaptativo.
Intervención psicopedagóxica en persoas con Trastornos do Neurodesenvolvemento: comunicación funcional e mellora da calidade de vida.
A comunicación no trastorno de espectro autista
ATENCIÓN Á DIVERSIDADE PARA A INCLUSIÓN DO ALUMNADO CON TEA EN EDUCACIÓN PRIMARIA
Avaliación e mellora da educación inclusiva nun centro de educación primaria
Avaliación e Mellora da Educación Inclusiva nun centro de Educación Primaria: O Proceso do Index
Intervención en TEA
Intervención no desenvolvemento das habilidades comunicativas e sociais en persoas con Transtornos de Espectro Autista (TEA)
As actitudes do alumnado cara a inclusión educativa das persoas con discapacidade
Calidade percibida por usuarios de servicios sociosanitarios
Estudio exploratorio sobre as opinións do profesorado cara a inclusión
Estudo e análise das demandas e necesidades das persoas en idade escolar con trastorno do espectro autista da bisbarra de Bergantiños
Intervención en problemas de comportamento e comunicación nos trastornos de desenvolvemento.
Intervención no comportamento e a comunicación en persoas con Trastorno do Espectro Autista
Proposta de escolarización inclusiva para o alumnado con Trastorno do Espectro Autista


Resultados de investigación


Ver na web da UDC