A A

Docente

Dra. Susana Rodríguez Martínez  

Titular de universidade (TIT-UN)

Departamento Psicoloxía
Área Psicoloxía evolutiva e da educación
Investigación  Grupo de investigación Grupo de Investigación en Psicoloxía Educativa
Liñas de investigación Aínda non figuran no xestor curricular da UDC (SUXI).
Contacto Directorio da UDC


Docencia

Docencia impartida

Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, mestrados e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos.

Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Autorregulación cognitivo-comportamental
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
21
Documentación. organización e presentación dun traballo de investigación
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
Programa Oficial de Doutoramento en Sociedade do Coñecemento: Novas perspectivas en Documentación, Comunicación e Humanidades (Optativo)
21
Estratexias de aprendizaxe e estudo
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
31,5
Prácticas Externas (Practicum)
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
3
Procesos Cognitivos na Discapacidade Intelectual
Grao en Educación Infantil
16
Psicoxerontoloxía
Grao en Educación Social
15
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
12
Traballo fin de Mestrado
Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Orientación Educativa (Orientación Educativa).
12
Traballo Fin de Mestrado
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
18
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Autorregulación cognitivo-comportamental 5
Estratexias de aprendizaxe e estudo 45
Prácticas Externas (Practicum) 1
Procesos Cognitivos na Discapacidade Intelectual 26
Traballo de Fin de Mestrado 12
Traballo Fin de Grao 18
Traballo Fin de Mestrado 6
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Autorregulación cognitivo-comportamental
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
5
Estratexias de aprendizaxe e estudo
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
45
Procesos Cognitivos na Discapacidade Intelectual
Grao en Educación Infantil
26
Traballo de Fin de Mestrado
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
18
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
18
Traballo fin de Mestrado
Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensinanza de Idiomas. Especialidade en Orientación Educativa (Orientación Educativa).
0
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Autorregulación cognitivo-comportamental
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
30
Estratexias de aprendizaxe e estudo
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
25
Intervención nos déficits motivacionais e de interacción social nas persoas con discapacidade
Mestrado Universitario en Intervención na Discapacidade e na Dependencia
50
Procesos Cognitivos na Discapacidade Intelectual
Grao en Educación Infantil
16
Traballo de Fin de Mestrado
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
10
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
16,5
Traballo fin de mestrado
Mestrado Universitario en Intervención na Discapacidade e na Dependencia
13,3
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Autorregulación cognitivo-comportamental
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
30
Intervención nos déficits motivacionais e de interacción social nas persoas con discapacidade
Mestrado Universitario en Intervención na Discapacidade e na Dependencia
50
Procesos Cognitivos na Discapacidade Intelectual
Grao en Educación Infantil
32
Psicoloxía da Instrución
Licenciatura en Psicopedagoxía
30
Traballo Fin de Grao
Grao en Educación Infantil
5,8
Traballo fin de mestrado
Mestrado Universitario en Intervención na Discapacidade e na Dependencia
16,7
Materia e estudos en que se imparte Horas totais
Autorregulación cognitivo-comportamental
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada
30
Intervención nos déficits motivacionais e de interacción social nas persoas con discapacidade
Mestrado Universitario en Intervención na Discapacidade e na Dependencia
60
Procesos Cognitivos na Discapacidade Intelectual
Grao en Educación Infantil
32
Psicoloxía da Instrución
Licenciatura en Psicopedagoxía
40

Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2016/2017.

Facultade de Ciencias da Educación

Cuadrimestre Día Lugar
Primeiro cuadrimestre luns
17:00 a 18:00
P2A3
Primeiro cuadrimestre mércores
10:00 a 13:00
P2A3

Traballos fin de grao e mestrado

Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013.

Concepción e crenzas ao redor da Discapacidade Intelectual en estudantes de Maxisterio
Estratexias de autorregulación: unha proposta de intervención educativa para un colectivo con síndrome de Down
Intervención educativa para a estimulación da linguaxe dun neno/a con síndrome de Down desde unha perspectiva inclusiva
Promoción da autorregulación no ámbito escolar
Proposta de intervención educativa para traballar as emocións con nenos e nenas con TEA desde a inclusión en Educación Infantil
“Plan de Acción Titorial centrado no estudo e mellora da motivación do alumnado de Educación Secundaria”
Crenzas do profesor ao redor da Discapacidade Intelectual: Pautas de Intervención para a inclusión educativa da Síndrome de Asperger.
Diferenzas en autorregulación entre estudantes de quinto de primaria con alto e baixo rendemento académico
Estratexias de autorregulación e rendemento académico en secundaria
Estratexias para mellorar a atención dos nenos de 3 a 6 anos.
Motivación do alumnado na elección dos estudos de Formacion Profesional nun Centro educativo de A Coruña
Motivación docente: Orientación a metas do profesorado de Educación Infantil, Primaria e Secundaria.
Motivación dos alumnos de Educación Secundaria en aulas con metodoloxías basadas en proxectos
Todos somos de cores
A inclusión dos nenos con autismo: Revisión das implicacións educativas
A sobreprotección e a discapacidade intelectual na educación infantil.
As estratexias de aprendizaxe: evolución e influenza no rendemento escolar
Autorregulación e Estratexias de Aprendizaxe en Educación Infantil
Incidencia da educación por proxecto na motivación do estudante.
Perfil motivacional e estratexias volitivas
Adaptación Curricular Enfocada a un/unha Alumno/a con Síndrome de Down.
Concepcións e actitudes de docentes en exercicio cara á inclusión, na aula ordinaria, de alumnado con Discapacidade Intelectual.
Diferentes pero iguais. Estratexias para traballar a atención e a memoria con nenos con síndrome de Down nun aula ordinaria
Influencia da autoeficacia e da autoestima no rendemento deportivo en Judo
Metas académicas, autoeficacia percibida e rendemento académico en matemáticas
Perfís motivacionais en estudantes de secundaria: diferenzas en estratexias de autorregulación, estratexias cognitivas e rendemento académico


Resultados de investigación


Ver na web da UDC