Neste apartado móstrase a docencia impartida en graos, másteres e resto de titulacións oficiais ata os últimos 6 anos. Titorías definidas polo/a docente para o curso académico 2024/2025. Dirixidos ou codirixidos polo/a docente desde o ano 2013. Eduardo Rafael Rodríguez Machado
Profesor asociado tipo 3 (ASOC-3)
Departamento Pedagoxía e Didáctica Área Didáctica e organización escolar Investigación Grupo de investigación Equipo de Investigación Educativa Liñas de investigación Atención a la diversidad Tecnologías de la Educación Palabras chave diversidad, TIC, educación, Contacto Directorio da UDC Orcid id0000-0003-2870-8396 Scopus57221329547 Docencia
Docencia impartida
Materia e estudos en que se imparte Carácter Horas a distancia Horas totais Aplicación das TIC na Innovación Educativa Obrigatorio 0 15 Deseño de Plans de Formación Optativo 0 8 Didáctica. currículo e organización escolar Obrigatorio 0 62 Prácticum Obrigatorio 0 6 Prácticum Obrigatorio 0 1 Prácticum I Obrigatorio 0 10 Prácticum I Obrigatorio 0 6 Prácticum II Obrigatorio 0 8 Prácticum II Obrigatorio 0 12 Prácticum II Obrigatorio 0 11 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 0 12 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 0 25 Traballo fin de Máster Obrigatorio 0 16 Traballo Fin de Máster Obrigatorio 0 6
Materia e estudos en que se imparte Carácter Horas a distancia Horas totais Aplicación das TIC na Innovación Educativa Obrigatorio 0 21 Deseño de Plans de Formación Optativo 0 21 Didáctica. currículo e organización escolar Obrigatorio 0 16 Organización e Avaliación de Institucións Educativas Formación básica 0 42 Prácticum Obrigatorio 0 10 Prácticum Obrigatorio 0 1 Prácticum I Obrigatorio 0 6 Prácticum II Obrigatorio 0 40 Prácticum II Obrigatorio 0 11 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 0 12,5 Traballo fin de Máster Obrigatorio 0 24 Traballo Fin de Máster Obrigatorio 0 8,5
Materia e estudos en que se imparte Carácter Horas a distancia Horas totais Aplicación das TIC na Innovación Educativa Obrigatorio 0 21 Deseño de Plans de Formación Optativo 0 19 Prácticum Obrigatorio 0 4 Prácticum Obrigatorio 0 1 Prácticum Obrigatorio 0 2 Prácticum I Obrigatorio 0 55 Prácticum I Obrigatorio 0 6 Prácticum II Obrigatorio 0 11 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 0 24 Traballo fin de Máster Obrigatorio 0 12 Traballo Fin de Máster Obrigatorio 0 6 Traballo Fin de Máster Obrigatorio 0 12
Materia e estudos en que se imparte Carácter Horas a distancia Horas totais Aplicación das TIC na Innovación Educativa Obrigatorio 0 21 Deseño de Plans de Formación Optativo 0 19 Prácticum Obrigatorio 0 1 Prácticum Obrigatorio 0 4 Prácticum I Obrigatorio 0 10 Prácticum I Obrigatorio 0 6 Prácticum I Obrigatorio 0 34 Prácticum I Obrigatorio 0 6 Prácticum II Obrigatorio 0 18 Prácticum II Obrigatorio 0 11 Tecnoloxías Dixitais nos Centros Educativos Obrigatorio 0 21 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 0 24 Traballo fin de Máster Obrigatorio 0 18 Traballo Fin de Máster Obrigatorio 0 6
Materia e estudos en que se imparte Carácter Horas a distancia Horas totais Aplicación das TIC na Innovación Educativa Obrigatorio 0 21 Deseño de Plans de Formación Optativo 0 7 Prácticum Obrigatorio 0 1 Prácticum I Obrigatorio 0 6 Prácticum II Obrigatorio 0 14 Prácticum II Obrigatorio 0 11 Tecnoloxías Dixitais nos Centros Educativos Obrigatorio 0 21 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 0 32 Traballo fin de Máster Obrigatorio 0 12 Traballo Fin de Máster Obrigatorio 0 6
Materia e estudos en que se imparte Carácter Horas a distancia Horas totais Bases Didácticas da Educación Especial Inclusiva Optativo 0 47 Deseño de Plans de Formación Optativo 0 13 Prácticum Obrigatorio 0 4 Prácticum I Obrigatorio 0 6 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 0 6 Traballo Fin de Grao Obrigatorio 0 24 Traballo fin de Máster Obrigatorio 0 12 Facultade de Ciencias da Educación
Cuadrimestre Día Lugar Primeiro cuadrimestre mércores
18:00 a 21:00 Despacho P0A05 Primeiro cuadrimestre venres
17:00 a 20:00 Despacho P0A05 Segundo cuadrimestre martes
17:00 a 21:00 Despacho P0A05 Segundo cuadrimestre venres
16:00 a 18:00 Despacho P0A05 Traballos fin de grao e máster
Estudo da comunicación en TEA: Protagonista da serie Atípico (1ª Temporada) Intervencións con menores adoptados e/ou vítimas de neglixencia e/ou abandono con problemáticas condutuais acollidos en recursos residenciais Pensar fóra da Caixa. Proxecto de innovación educativa. Proposta de Intervención en Trastorno do Espectro Autista (TEA) Síndrome de Down: Ferramentas para o desenvolvemento da autonomía persoal nun contexto de desigualdades Unidad Didáctica de Voleibol Unidade didáctica de surf Unidade didáctica de surf
“Programación didáctica de Educación Física para 3º da ESO no Ies Xesús Taboada Chivite" A importancia da Atención Temperá: Concepto e valoración desde a perspectiva da poboación. Beneficios da Terapia Asistida con Animais en TEA Programación didáctica anual en Educación Física para 1º ESO Proposta de intervención logopédica nun caso de Trastornos dos Sons da Fala e Retraso Simple da Linguaxe Proxecto de Dirección e Xestión do IES Agra do Orzán Proyecto de dirección de Institución Escolar Plurilingüe Revisión sistemática sobre os modelos actuais da intervención logopédica na hipoacusia infantil severo/profunda prelocutiva.
Avaliación non estructurada da linguaxe a través da narrativa oral Avaliación non estructurada da linguaxe a través da narrativa oral Intervención Psicopedagóxica para un alumno con Trastorno do Espectro Autista nunha aula de Educación Infantil Planificación Curricular para 1º de Bachelerato Programación Didáctica do Primeiro Trimestre de 1º da ESO no IES María Casares Proposta de Planificación Curricular para 4º ESO Proxecto de intervención global nun suxeito con TEA Revisión sistemática da Comprensión Lectora en nenos con Trastorno Específico da Linguaxe
A coeducación no ámbito educativo. Proposta de proxecto interdisciplinar na materia de Educación Física Alumnado con altas capacidades: Programa de enriquecimento baseado no enfoque ABP para el alumnado de 5º Curso de Educación Primaria As Tecnoloxías da Información e da Comunicación como apoio aos Sistemas Alternativos y Aumentativos de Comunicación en TEA. Unha revisión sistemática. Intervención de dislalia nun caso con Síndrome de Down O outro rostro da adopción internacional: trastornos da lingua Programación didáctica de Educación Física para 2º da ESO Trastorno do Espectro Autista: Estudo de caso
Intervención logopédica nun caso con TEA O Trastorno do Espectro Autista (TEA) partindo da Teoría da Mente (ToM) e as súas implicacións. Programación didáctica en educación física para 2º da ESO Proposta de intervención logopédica nun caso de síndrome de Down Proposta para a inclusión do skate na educación física secundaria Revisión bibliográfica sobre a afasia infantil
Buscando polo Mundo. Importancia outorgada á psicomotricidade por docentes de centros de Educación Infantil da Coruña. Un estudo descritivo transversal. Resultados de investigación
Ver na web da UDC